۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۷:۴۶
کد خبر: 82688418
T T
۰ نفر
مركز آموزش بین المللی چوگان در روستای خونان بوئین زهرا احداث می شود

قزوین-ایرنا- فرماندار بوئین زهرا گفت: با مشاركت سرمایه گذار بخش خصوصی به زودی مركز آموزش بین المللی چوگان در روستای خونان احداث می شود.

علی رحمانی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روستای خونان در 10 كیلومتری شهرستان بوئین زهرا ظرفیت های بسیار زیادی در زمینه رشته چوگان دارد و تنها محل تمرین این رشته در استان در این روستا دایراست.
وی ادامه داد: با توجه به اینكه اهالی این روستا از گذشته به این ورزش علاقه داشته و با فراهم آوردن امكانات و وسایل مورد نیاز به آن می پرداخته اند، تصمیم گرفتیم با مشاركت یك سرمایه گذار به زودی مركز آموزش بین المللی چوگان را در روستای خونان احداث كنیم.
این مسئول افزود: با توجه به اهمیت این موضوع به طرح هادی روستای خونان اصلاحیه زده و مكان اجرای این طرح را در آن جانمایی كرده ایم.
فرماندار بوئین زهرا افزود:همچنین با توجه به ظرفیت روستای خونان در تولید،بسته بندی و صادرات پسته و همچنین علاقه مندی اهالی این روستا در زمینه قالیبافی با مشاركت سرمایه گذار بخش خصوصی طرح های خوبی در این زمینه اجرا می شود.
رحمانی افزود:جلسه نهائی مربوط به اجرای این طرح ها به زودی برگزار خواهد شد و در خصوص میزان سرمایه گذاری و سایر جزئیات آنها تصمیم گیری می شود.
وی در پایان خاطر نشان كرد: امیدواریم هرچه سریع تر با عقد تفاهم نامه نهایی در خصوص اجرای این طرح ها در روستای خونان اقدام كنیم چرا كه این طرح ها نقش مهمی در تحول اقتصادی و ورزشی این روستا و منطقه ایفا خواهند كرد.
روستای خونان از توابع شهرستان بوئین زهرا در 10 كیلومتری این شهر واقع شده است.
بوئین زهرا مركز شهرستان بوئین زهرا است و در جنوب شرقی استان قزوین قرار دارد.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

سرخط اخبار استان‌ها