۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶
کد خبر: 82678384
T T
۰ نفر
ليگ برتر فوتبال/ تساوي فولاد 10 نفره برابر استقلال خوزستان

تهران- ايرنا- ديدار تيم هاي فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در حالي با تساوي يك بر يك پايان يافت كه فولادي ها از اواخر نيمه نخست 10 نفره به بازي ادامه دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي ايرنا، تيم هاي فوتبال فولاد و استقلال خوزستان در چارچوب هفته هشتم ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي كشور از ساعت 17 و 30 دقيقه امروز (سه شنبه) در ورزشگاه غدير اهواز رو در روي يكديگر قرار گرفتند.
اين ديدار در حالي برگزار مي شد كه فولاد خوزستان براي آنكه جايگاه چهارمي خود را در جدول رده بندي حفظ كرده و موفقيت هاي هفته هاي گذشته را تكرار كند، براي پيروزي وارد ميدان شده بود و استقلال خوزستان نيز كه نمي خواست در منطقه خطر جدول باقي بماند، به فكر كسب نتيجه از اين بازي بود.
دقايق ابتدايي بازي با حملات استقلال خوزستان همراه بود و شاگردان «عبدالله ويسي» عطش بالايي را براي به ثمر رساندن گل از خود نشان دادند ولي تلاش اين تيم براي عبور از دفاع و دروازه بان فولاد بي نتيجه بود. در دقيقه 41 «عبدالله كرمي» بازيكن فولاد كه در دقيقه 30 با اولين كارت زرد از سوي داور جريمه شده بود، دومين كارت زرد را نيز دريافت كرد و فولادي ها از اين دقيقه 10 نفره بازي را ادامه دادند. نيمه نخست با تساوي بدون گل پايان يافت.
با شروع نيمه دوم استقلال خوزستان با توجه به يك بازيكن بيشتر در زمين بر شدت حملات خود افزود، ولي اين تيم فولاد بود كه در دقيقه 54 توسط «عبدالله ناصري» به گل رسيد و از تيم مهمان پيش افتاد.
بعد از اين گل، تلاش هاي شاگردان ويسي براي جبران گل خورده با توجه به اينكه يك بازيكن نيز نسبت به حريف بيشتر داشتند، افزوده شد ولي با اين حال اين تلاش ها تا دقيقه 93 به نتيجه نرسيد. در وقت هاي اضافه نيمه دوم «موسي كوليبالي» موفق شد گل تساوي را براي استقلال خوزستان به ثمر برساند.
فولاد با اين تساوي 14 امتيازي شد و هم امتياز با پرسپوليس و پديده و به دليل تفاضل گل كمتر در رده چهارم جدول باقي ماند. استقلال خوزستان ولي با اين تساوي 7 امتيازي شد و تا قبل از پايان ديدارهاي هفته هشتم از قعر جدول با دو پله صعود به رده چهاردهم صعود كرد.
قضاوت اين ديدار را «وحيد كاظمي» برعهده داشت و «بابك داوري» و «فرهاد مروجي» كمك داوران اين ديدار بودند.
** تركيب فولاد خوزستان
حامد لك، عبدالله كرمي، ايوب والي، فرزاد جعفري، عبدالله ناصري، احمد عبدالله‌زاده، سينا مريدي(46- ميلاد بدرقه)، پيمان شيرزادي، نويد عاشوري، رحيم زهيوي و آرش افشين.
سرمربي: سيد سيروس پورموسوي

**تركيب استقلال خوزستان
وحيد شيخ‌ويسي، عقيل كعبي، موسي كولي‌بالي، ابوالفضل علايي، حسين بهرامي، سيد عليرضا زندوي، ميثم دورقي، سلمان بحراني، كلوديو ماريني جونيور، فريد بهزادي‌كريمي و رضا كرملاچعب.
سرمربي: عبدالله ويسي
ورزشي**9129**1368
خبرنگار: مهدي رهبر**انتشار: خيراله شفيعي
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش