۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۴۶
کد خبر: 82678269
T T
۰ نفر
كمدين شناخته شده هاليوود هم بازيگر «اولين تولد» شد

تهران- ايرنا- «كن دويتيان» كمدين هاليوودي بازي خود را در «اولين تولد» به كارگرداني علي عطشاني آغاز كرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگي ايرنا، كن دويتيان كمدين شناخته شده هاليوود كه با فيلم هايي چون «بورات» و «آرتيست» شناخته شده است، روز گذشته دوشنبه سوم مهرماه در فيلم سينمايي «اولين تولد» ساخته علي عطشاني جلوي دوربين رفت.
كن دويتيان در نقش چارلز جلوي دوربين نعيم صيرفي فيلمبردار اين پروژه رفت. چارلز مردي است كه با همسرش در ماشين آروي زندگي مي كند، او عاشق فوتبال آمريكايي است و مدتي است ماشينش كه در آن زندگي مي كند جلوي خانه بن پارك كرده و حالا چارلز و اينگريد (همسرش) دوستان صميمي كيت و بن هستند.
پيش از اين چهره هايي از بازيگران هاليوود همچون ول كيلمر، رابرت نيپر، تام برنگر، تيلور كول، دنيز ريچاردز، گريگ گرانبرگ، ويليام بالدوين، جي عبدو در اين فيلم ايفاي نقش كرده اند.
داستان اين فيلم يك كمدي آمريكايي ايراني است و درباره دختري آمريكايي به نام كيت است كه پدر او از سناتورهاي جمهوري خواه مجلس سنا و از مخالفان اصلي ايران است و پسري ايراني به نام بن كه پدر او در ايران از مخالفان سر سخت آمريكا و هرگونه توافقي با آنها است.
كيت و بن چند سالي است در آمريكا با هم ازدواج كرده و زندگي آرامي دارند تا اينكه مقابله دو پدر پيش مي آيد.
فيلمبرداري اين فيلم كه اولين توليد مشترك ايران و هاليوود است طي ٤٠ جلسه (استوديويي و ميداني) انجام خواهد شد.
فيلم سينمايي «اولين تولد» تهيه شده در كمپاني ال اي اينديپندت آمريكا و محصول مشترك بيتا فيلم تهران و ال اي اينديپندنت هاليوود است.
فراهنگ**9246**1055
خبرنگار: عليرضا مرادي**انتشار: زينب كارگر
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ