۳ مهر ۱۳۹۶، ۸:۴۲
کد خبر: 82676176
T T
۰ نفر
توزیع 650 بسته فرهنگی میان دانش آموزان نیازمند خاش

زاهدان - ایرنا - مدیرعامل شركت سیمان خاش سیستان و بلوچستان گفت: 650 بسته فرهنگی و آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در راستای اهداف انسان دوستانه میان دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

خسرو جامعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته آموزشی شامل نوشت افزار، كیف و كوله پشتی است كه به دانش آموزان نیازمند خاش اهدا شد.
وی بیان كرد: بسته های آموزشی میان دانش آموزان نیازمند روستاهاي اطراف شركت سیمان خاش شامل دبستان پیام نصرت آباد، دبستان استقلال میرزآباد، دبستان شكور سعیدآباد، دبستان شهید قدمی، دبستان حكیم كلكلی و دبستان شهید مراد میربلوچ توزیع شد.
وی ادامه داد: همچنین 300 بسته نوشت افزار به كمیته امداد امام خمینی(ره) خاش تحویل داد شد.
وی با تاكید بر حمایت از كالاهای ایرانی افزود: نوشت افزارهای اهدایی به دانش آموزان نیازمند و كمیته امداد از تولیدات داخلی تهیه شده بود.
مدیرعامل شركت سیمان خاش گفت: این شركت در طول سال نیز كمك های مختلفی در قالب تامین كمك هزینه تحصیلی و آموزش از طریق كمیته امداد به دانش آموزان نیازمند اهدا می كند.
فرماندار خاش نیز با بیان اینكه 32 هزار دانش آموز این شهرستان در 299 مدرسه سال تحصیلی جدید خوشان را آغاز كرده اند، گفت: بسیاری از مدارس این منطقه چند شیفت بوده و گنجایش حضور دانش آموزان را ندارند.
محمد اكبر چاكرزهی اظهار داشت: نیاز است تا خیران و واحدهای تولیدی همچون شركت سیمان خاش در این زمینه ورود جدی داشته باشند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 كیلومتری جنوب زاهدان مركز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی **انتشاردهنده: اكبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال كنید. @irnazahedan

سرخط اخبار استان‌ها