۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۷:۲۰
کد خبر: 82675780
T T
۰ نفر
'نمايشگاه كوچك قامتان بزرگ مرد' آغاز به كار كرد

شهرري ـ ايرنا ـ نمايشگاه كوچك قامتان بزرگ مرد روز يكشنبه با حضور صميمي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران در بهشت زهرا(س) همزمان با موزه شهداي تهران و 800 مدرسه در سراسر كشور آغاز به كار كرد.

به گزارش ايرنا، در اين نمايشگاه آثار فرهنگي 180 شهيد در قالب عكس، تصاوير گرافيكي، آثار بجا مانده از شهدا و گزيده اي از وصيت نامه شهدا به نمايش عموم مردم به ويژه جوانان و نوجوانان گذاشته شده است.
'نمايشگاه كوچك قامتان بزرگ مرد' همه روزه حتي ايام تعطيل از 8 صبح تا 16 در موزه بهشت زهرا(س) و موزه شهداي تهران پذيراي بازديد كنندگان خواهد بود.
حميد علي صميمي در حاشيه آغاز به كار 'نمايشگاه كوچك قامتان بزرگ مرد' در بهشت زهرا به خبرنگار ايرنا گفت: هدف اصلي از برپايي اين نمايشگاه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در ميان دانش آموزان است تا آنان با الگو قرار دادن شهدا هشت سال دفاع مقدس از بسياري از معضلات و بزه هاي اجتماعي مانند اعتياد كه امروز جامعه ما با آنها درگير است مصون بمانند.
وي انتقال فرهنگ ايثار، شهادت و جهاد را از نسل اولي هاي انقلاب به نسل هاي جوان كشور را ديگر اهداف اين نمايشگاه عنوان كرد و اظهار داشت: اين نمايشگاه از امروز تا پايان سال تحصيلي 97 ـ 96 برپا خواهد بود و مسئولان مدارس و زائران شهدا مي توانند در قالب اردوهاي نيم روزي از اين نمايشگاه و گلزار شهدا و قبور شهداي شاخص بازديد به عمل آورند.
3218 / 6139
خبرنگار: امير جعفري سرگزه**انتشاردهنده: محمد بيدارمنش
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه