۲ مهر ۱۳۹۶، ۸:۱۴
کد خبر: 82674935
T T
۰ نفر
دكتر روحاني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد قاطع سخن گفت

سمنان- ايرنا- استاندار سمنان گفت : دكتر روحاني در سخنراني مجمع عمومي سازمان ملل متحد قاطع ، با درايت و با تدبير سخن گفت و از حيثيت ايران اسلامي دفاع كرد.

محمدرضا خباز روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا با بيان اين كه دولت تدبير و اميد اعتبار نظام جمهوري اسلامي را كه به واسطه تحريم هاي ناجوانمردانه پايمال شده بود را به كشور بازگرداند، افزود : دكتر روحاني در اين سخنراني از همكاري بين المللي به حق ايران اسلامي براي افزايش صلح منطقه اي و جهاني سخن گفت و با لحني مدبرانه از حيثيت نظام جمهوري اسلامي ايران دفاع كردند.
وي خاطرنشان كرد : ايران اسلامي در چهار سال گذشته موضع تدبير و خردورزي را تا حد توان در نظام بين المللي گسترش داد و اعتدال دكتر روحاني براي ايران اسلامي اعتماد سازاست.
خباز تصريح كرد : محور عزت و سربلندي ايران اسلامي در جهان پيروي از منويات رهبر انقلاب است و دولت دوازدهم براي تحقق آرمان امام خامنه اي در رابطه با اقتصاد مقاومتي تلاشمي كند.
استاندار سمنان با بيان اين كه ياوه گويي هاي رئيس جهوري آمريكا نمي تواند آسيبي به همكاري قدرت هاي جهاني با ايران اسلامي وارد كند، گفت : با رهبري حكيمانه فرمانده كل قوا توطئه هاي دشمنان نظام خنثي مي شود.
وي اضافه كرد : ايران اسلامي همواره با درايت و توانمندي با وجود تحريم هاي ظالمانه استكبار جهاني اداره شد و در دولت دوازدهم هم با اجراي دقيق برنامه اقتصاد مقاومتي رونق اقتصادي و افزايش اشتغال در كشور افزايش مي يابد.
خباز ادامه داد : اقتصاد ايران در سه ماه اول امسال رشد اقتصاد 6 درصد را تجربه كرده است و با اتحاد و همدلي مردم و مسوولان در چهار سال آينده متوسط آمار بيكار در ايران اسلامي كاهش چشمگيري مي يابد.
وي خاطرنشان كرد : سمنان همانند استان هاي ديگر كشور با برگزاري همايش هاي اقتصادي متنوع درصدد افزايش اشتغال در منطقه است و در آبانماه امسال بيش از 300 سرمايه گذار ايراني و خارجي براي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف صنعتي و اقتصادي به سمنان سفر مي كنند.
استاندار سمنان تصريح كرد : زيرساخت لازم براي سرمايه گذاري در بخش هاي مختلف اقتصادي و صنعتي در اين استان آماده است و بايد با همدلي مسوولان استان براي رونق كسب وكار در سمنان گام برداشت.
استان بيش از 700 هزار نفري سمنان يكهزار و 800 واحد توليدي و صنعتي دارد.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا يوسف نژاد **انتشار دهنده: جانعلي فتحي
براي آگاهي از تازه‌ترين اخبار و رويدادها در استان سمنان به نشاني IRNASEMNAN@ كانال اخبار ايرنا سمنان مراجعه كنيد.

سرخط اخبار استان‌ها