۱ مهر ۱۳۹۶، ۹:۵۶
کد خبر: 82673899
T T
۰ نفر
پاسداشت هفته دفاع مقدس با هدف ترويج فرهنگ ايثار و تقويت معنويت

زنجان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان در پيام مشتركي به مناسبت فرارسيدن 31 شهريور، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، بر ضرورت پاسداشت اين ايام با هدف ترويج فرهنگ ايثار و تقويت معنويت در جامعه تاكيد كردند.

به گزارش ايرنا و به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري زنجان، نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در پيامي مشترك، سالروز آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با ايام ماه محرم، با ارج نهادن به رشادت هاي شهدا، ايثارگران و خانواده هاي آنان در 8 سال دفاع مقدس، پاسداشت اين ايام را موجب ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، تقويت روح معنويت و طراوت اجتماعي به ويژه در ميان نسل جوان و زمينه ساز استمرار فرهنگ متعالي ايراني- اسلامي دانستند.
در اين پيام آمده است؛
بسم الله الرحمان الرحيم
ايام هفته دفاع مقدس امسال كه با شروع ماه محرم و نهضت سرخ عاشورا تقارن يافته، يادآور جانفشاني شهدا و ايثارگران عزيزي است كه با اقتدا به ثارالله، مسير آزادگي را برگزيدند. اين ايام طليعه جاودانه همبستگي ملي در دفاع از آرمان هاي انقلاب اسلامي و ميهن است كه در دوران جنگ تحميلي با نثار خون هزاران شهيد و ايثارگري هاي جانبازان و آزادگان سرفراز در دفاع از حريم اين سرزمين تجلي يافت و در تاريخ پرافتخار ايران اسلامي به ثبت رسيد.
موفقيت هاي امروز كشور و نظام اسلامي مرهون تلاش ها و رشادت هاي دلاورمرداني است كه در دوران 8 سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ايستادگي كردند تا حتي يك وجب از خاك كشور به دست بيگانگان نيفتد و امروزه نيز راه سرخ ايثار و مقاومت آن بزرگمردان تاريخ از سوي سرداران امنيت و آرامش، مدافعين حرم و دلاوران حوزه ديپلماسي دنبال مي شود تا بار ديگر نقشه شوم دشمنان در خدشه دار كردن امنيت و آسايش مردم ايران عزيز و مقابله با توان علمي دانشمندان داخلي خنثي شود.
پاسداشت ياد و خاطره از خودگذشتگي هاي شهدا و ايثارگران و خانواده محترم آنان در اين روزگار ضرورتي انكار ناپذير است كه ضمن ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، به تقويت روح معنويت و طراوت اجتماعي به ويژه در ميان نسل جوان منجر شده و زمينه ساز استمرار فرهنگ متعالي ايراني- اسلامي خواهد بود.
ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس، اميد آن داريم كه در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال، در سايه رهنمودهاي فرمانده معظم كل قوا و رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آيت اله العظمي خامنه اي با انگيزه و تلاشي مضاعف در راه اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي گام نهاده و همگان در اين راستا از هيچ كوششي دريغ نكنند.
3001/6085
دريافت كننده: مينا افشاري** انتشار دهنده: رويا رفيعي

سرخط اخبار استان‌ها