۳۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۷:۵۱
کد خبر: 82672626
T T
۰ نفر
نشست مديران استاني جبهه مردمي نيروهاي انقلاب برگزار شد

تهران-ايرنا-نشست مديران استاني جبهه مردمي با هدف هم‌انديشي و تشريح برنامه‌هاي راهبردي و همچنين بحث و گفتگو و كسب نظرات مديران استاني درباره اين برنامه‌ها برگزار شد.

به گزارش روز پنج شنبه ايرنا به نقل از كانال تلگرامي جبهه مردمي نيروهاي انقلاب، نشست ياد شده با حضور حجت الاسلام رحيميان رئيس شوراي مركزي، محمدباقر ذوالقدر رئيس ستاد مركزي جبهه و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي و دبيران استاني جبهه مردمي نيروهاي انقلاب برگزار شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام رحيميان رئيس شوراي مركزي جمنا با تاكيد بر جوانگرايي و استفاده از توان و انديشه جوانان براي پيشبرد اهداف جبهه مردمي گفت: كار براي خدا خستگي ناپذير است و انساني كه در اين مسير قدم بر مي دارد نبايد با ناملايمات و ملامت ديگران نااميد و سرخورده شود و هميشه بايد به هم تذكر بدهيم كه كارهايمان فقط براي قصد قربت و رضاي خدا باشد.
وي به عزم و اراده جبهه مردمي نيروهاي انقلاب براي حركت در مسير آرمان‌هاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي اشاره كرد و افزود: با بصيرت و تلاش مضاعف بايد وحدت را گسترش دهيم و با تثبيت همه جريان‌هاي انقلابي 16 ميليون راي را حفظ كنيم و از هر نوع تفرقه و تشتت در ميان نيروهاي انقلابي جلوگيري نماييم كه در اين ميان جذب جوانان اعم از دختر و پسر و كمك به ساختن نسل آينده از مسائل استراتژيك جبهه مردمي نيروهاي انقلاب است.
در ادامه نشست محمدباقر ذوالقدر رئيس ستاد جمنا به تشريح روند شكل‌گيري و فعاليت اين جبهه پرداخت و تصريح كرد: وحدت نيروهاي انقلابي از مسائل مهمي بود كه در اين مرحله محقق شد، به طوري كه اكثريت گروه‌ها، جريان‌ها و شخصيت‌هاي شناخته شده انقلابي حول محور جبهه مردمي گرد آمدند و اكثر علما و روحانيون از حركت جبهه مردمي حمايت كردند و حاصل اين وحدت به تجربه موفقي مبدل شد كه به انتخاب نامزد واحد نيروهاي انقلاب براي دوره دوازدهم انتخابات رياست جمهوري انجاميد و حاصل آن 16 ميليون راي شد كه در نوع خود يك موفقيت بي نظير و ركوردجديد به شمار مي آيد.
وي يادآور شد: جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي با حضور تمامي نيروهاي دلسوز انقلاب، و تجربه موفقي كه در ايجاد وحدت و انسجام درون جبهه انقلاب ايفا كرد بايد به مقام و موقعيت محوريت اين نيروهاي تبديل شود و نقش محوري در جهت دهي به تلاش سياسي، فرهنگي و اجتماعي انان ايفا نمايد كه در اين راستا پرچمداري نهضت خدمت رساني به مردم و كمك به كاهش مشكلات وتحقق مطالبات مردم و ارتقاي كارآمدي دولت و ساير دستگاه‌ها در سرلوحه وظايف اين جبهه است.
مهدي محمدي كارشناس مسائل سياسي و از اعضاي شوراي مركزي جبهه مردمي نيز در اين نشست با بررسي وضعيت فعلي دولت و نحوه تعاملاتي كه جمنا بايد در اين حوزه داشته باشد، وضعيت حال حاضر كشور را در حوزه بين المللي مورد نقد و بررسي قرار داد.
در پايان همايش برنامه‌ها و راهبردهاي جبهه مردمي با حضور مديران استاني اين جبهه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و هركدام از اين مديران نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را در اين زمينه مطرح كردند.
سيام**9121 تنظيم كننده: سميه لاري*انتشار: محتشمي پور
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست