۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۲۰:۱۷
کد خبر: 82670451
T T
۰ نفر
گشایش نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری در شیراز

شیراز- ایرنا- نوزدهمین نمایشگاه تخصصی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، شامگاه سه شنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس در شهرك گلستان شیراز گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل شركت نمایشگاه های بین المللی فارس، در آیین افتتاح این نمایشگاه كه با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار داشت: 30 درصد از تولید كنندگان لوازم خانگی، صوتی و تصویری از استان های مختلف كشور از جمله فارس، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز و قم در این نمایشگاه شركت كرده اند.
سید محمود موسوی افزود: همچنین نمایندگانی از تولید كنندگان محصولات مشابه از كشورهای آلمان، كره جنوبی، ژاپن، چین، تركیه و فرانسه نیز در این نمایشگاه حضور دارند.
وی گفت: شركت كنندگان در این نمایشگاه، آخرین دستاوردها و محصولات خود را در قالب 200 غرفه در 2 سالن 'حافظ و سرو' به نمایش گذاشته اند.
او بیان كرد: در این نمایشگاه انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینك، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، همچنین لوازم صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه ارائه شده و نشان ها (برندهای) برتر داخلی و خارجی از جمله امرسان، اسنوا، هیمالیا، استیل البرز، میدیا، AEG، كن، پیلوت، پاناسونیك و مارشال در این مكان عرضه شده است.
موسوی، صنعت لوازم خانگی را یكی از رشته های شتاب دهنده توسعه صنعتی دانست و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد كسب و كار مطلوب، افزایش بهره وری فرآیندهای تولیدی، ارتباط مستقیم تولیدكننده و مصرف كننده، معرفی جدید ترین محصولات و فناوری های روز دنیا و حمایت از تولیدكنندگان داخلی بیان كرد.
این نمایشگاه تا روز سی و یكم شهریورماه جاری از ساعت 17 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس واقع در شهرك گلستان شیراز دایر است.
7368 / 6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

سرخط اخبار استان‌ها