۲۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۰۷
کد خبر: 82664687
T T
۰ نفر
جشنواره منطقه اي سينماي جوان به ميزباني كرمانشاه در حال برگزاري است

كرمانشاه- ايرنا- پنجاه و هفتمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان (شبديز) كه از روز گذشته (چهارشنبه) با حضور هنرمنداني از 11 استان كشور در كرمانشاه آغاز شده تا روز شنبه (25 شهريور) ادامه خواهد داشت.

كامران رضايي مديراجرايي جشنواره روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: فراخوان برگزاري جشنواره از ابتداي سال جاري منتشر شد و علاقه مندان به حضور در اين جشنواره تا نيمه مرداد فرصت داشتند آثار خود را ارسال كنند.
وي ادامه داد: در اين مدت بيش از 2 هزار و 400 اثر در قالب فيلم، فيلنامه و عكس به دبيرخانه جشنواره ارسال شد و پس از بررسي داوران تعدادي از آن ها در هر بخش مجوز حضور در جشنواره را پيدا كردند.
رضايي خاطرنشان كرد: در بخش فيلم (كوتاه، داستاني، مستند، انيميشن و تجربي) 80 اثر، در بخش فيلم نامه (اقتباسي و مستقل) هشت اثر و در بخش عكس نيز 57 قطعه پذيرفته شدند.
مديراجرايي جشنواره شبديز خاطرنشان كرد: از روز گذشته نيز اكران فيلم هاي منتخب در تالار انتظار كرمانشاه آغاز شده و تا روز اختتاميه بعد ازظهرها از ساعت 14:30 دقيقه تا 22 به نمايش درمي آيند.
وي افزود: صبح ها نيز كارگاه هاي تخصصي در موضوعات فيلم نامه نويسي و زيبايي شناسي تدويني در محل تالار انتظار برگزار خواهد شد.
رضايي در پايان گفت: مراسم اختتاميه عصر روز 25 شهريور از ساعت 18 در تالار انتظار شهر كرمانشاه با تجليل از نفرات و آثار برتر برگزار مي شود.
گزارش رويدادهاي خبري به همراه گزارش تصويري آن ها و اخبار متنوع ديگر، هر روز بر روي سايت ايرنا استان كرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و كانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعيلي ** انتشاردهنده:علي مولوي

سرخط اخبار استان‌ها