وزير كشور طرح استقبال از مهر را به استانداران سراسر كشور ابلاغ كرد

تهران-ايرنا- وزير كشور طرح استقبال از مهر را براي اجرا در سطح شهرداري ها، دهياري ها و ديگر دستگاه هاي ذيربط در سراسر كشور به استانداران سراسر كشور ابلاغ كرد.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، عبدالرضا رحماني فضلي در آستانه مهرماه و بازگشايي مدارس كشور و به منظور افزايش سطح رضايتمندي مردم، طرح استقبال از مهر را با رويكرد خدمت رساني مطلوب و مناسب توسط مديران شهري و روستايي، به استانداران سراسر كشور، ابلاغ كرد.
در دستور وزير كشور خطاب به استانداران آمده است: آغاز فصل پاييز در ميهن عزيزمان ايران اسلامي با فصل شكوفايي علم و دانش قرين گرديده است. تحرك و پويايي رهروان علم و دانش براي بازگشايي سال تحصيلي جديد، چهره شهرها و روستاهاي كشور را در شور و نشاطي آميخته با تغييرِ فصل همراه مي كند. در اين راستا شهروندان ميهن اسلامي و آينده سازان كشور عزيزمان، شايسته خدمت رساني مطلوب و مناسب توسط مديران شهري و روستايي هستند. نظر به اهميت اين موضوع و به منظور افزايش سطح رضايتمندي مردم، به پيوست طرح استقبال از مهر جهت اجرا ابلاغ مي شود.
وزير كشور در اين ابلاغيه از استانداران خواسته است ضمن ابلاغ طرح مذكور به شهرداري ها، دهياري ها و ديگر دستگاه هاي ذيربط نسبت به تشكيل ستادهاي استقبال از مهر برابر با طرح ابلاغي، اقدام و ضمن نظارت بر حسن اجراي آن، گزارش اقدامات انجام شده را پس از اجرا به سازمان شهرداري ها و دهياري هاي كشور منعكس كنند.
سيام**3070**1449**تنظيم كننده: داود نخ كوب نياسر**انتشاردهنده: امير كاردان راد

سرخط اخبار جامعه