۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵
کد خبر: 82656737
T T
۰ نفر
فراخوان مشمولان كاردانی، دیپلم و زیردیپلم دارای برگ آماده به خدمت

تهران-ایرنا- سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای تمام مشمولان كاردانی، دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم شهریور ماه 1396 را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایرنا از اعلام روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام كرد: تمام مشمولان كاردانی، دیپلم و زیردیپلم متولد 1355 تا پایان شهریورماه 1378 كه برگ آماده به خدمت به تاریخ 16 شهریورماه دریافت كرده اند، باید با مراجعه به یكی از دفاتر خدمات الكترونیك انتظامی (پلیس+10) ، برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام كنند.
در این اطلاعیه آمده است؛ مشمولان ساكن تهران بزرگ می بایست ساعت 6 صبح روز یك شنبه مورخ نوزدهم شهریور ماه 1396 و مشمولان ساكن سایر استان ها نیز ساعت 7 صبح تاریخ ذكر شده، در محل و مراكزی كه در برگ معرفی نامه مشمولان به مراكز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی ، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.
تمام مشمولان مذكور می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارك و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراكز آموزش را رویت و در موعد اعزام همراه داشته باشند.
اجتمام9105 ** 1418
تنظیم:معصومه نیكنام ** ناشر: مریم برزآبادی
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه