۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰:۲۱
کد خبر: 82651753
T T
۰ نفر

سخنان پسر ترامپ درمورد احتمال خودكشی پدرش

۱۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰:۲۱
کد خبر: 82651753
سخنان پسر ترامپ درمورد احتمال خودكشی پدرش

نیویورك- ایرنا - 'اریك ترامپ' پسر رییس جمهوری آمریكا مدعی شد كه پدرش برغم خدمات شایانی كه تاكنون به این كشور كرده با چنان انتقادهایی از سوی رسانه ها روبرو بوده است كه اگر به آن ها بی اعتنایی نمی كرد ممكن بود اقدام به خودكشی كند.

اریك ترامپ پسر رییس جمهوری آمریكا در گفت وگویی با برنامه رادیویی 'جو پگ' در دفاع از پدر خود مدعی شد كه او در طول 7 ماه گذشته خدمات شایان و بی نظیری به مردم این كشور كرده است.
وی با بیان این كه به نظر او سیاست شرورانه ترین چیزی است كه او تاكنون تجربه كرده، افزود كه باوجود همه تلاش هایی كه پدرش می كند یكسره با حمله و انتقاد روبرو است و میزان شرارت و نفرتی كه نسبت به پدرش اعمال می شود چیزی است كه برای او قابل تصور نیست.
پسر ترامپ در جایی از سخنان خود تشكیلات سیاسی كشورش را تا بن دندان فاسد خواند و گفت كه در چنین تشكیلاتی دلیل اصلی انتقاداتی كه به پدرش می شود این است كه او در چنین 'باتلاقی' كارهای درستی انجام می دهد و اضافه كرد به همین دلیل اگر از او انتقادی صورت نمی گرفت به این معنی بود كه او كار درستی انجام نداده است.
اریك ترامپ در ادامه گفت كه پدرش با وجود همه این فشارها همچنان به كارهای خوب خود ادامه می دهد و سعی می كند به انتقادات و حملاتی كه به او می شود بی اعتنایی كند و اضافه كرد :درصورتی كه او به این انتقادات بی اعتنایی نمی كرد كارش بجایی می رسید كه در اثر افسردی و ناامیدی ممكن بود به خودكشی رو بیاورد.
شبك**اروپام-4-541**1392**انتشار: ابوالفضل بابایی

سرخط اخبار جهان