۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 82651363
T T
۰ نفر

دولت به دنبال اجراي توصيه هاي 12 گانه رهبري باشد

۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۰۱
کد خبر: 82651363
دولت به دنبال اجراي توصيه هاي 12 گانه رهبري باشد

قشم - ايرنا - امام جمعه موقت قشم از مسوولان خواست در جهت تحقق توصيه هاي 12 گانه مقام معظم رهبري به دولتمردان در دستگاه ها گام بردارند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام علي عرفان پور صبح جمعه در خطبه هاي نماز عيد سعيد قربان در قشم گفت: انقلاب اسلامي ايران مردمي است و مسوولان نظام اسلامي نيز بايد مردمي بوده و با اقتدار در مقابل دشمنان ايستادگي كنند كه مردمي بودن مسوولان از طريق ارتباط با خدا و نيت الهي داشتن در كار ممكن مي شود.
وي افزود: روحيه جهادي و تلاش مضاعف بدون چشم داشت از ديگر توصيه هاي مقام معظم رهبري به مسوولان بود چرا كه در نظام اسلامي، به كارگرفتن شخصيت هايي پسنديده است كه به دور از چشم داشت هاي مادي، خود را به طور كامل وقف خدمت به مردم بدانند.
امام جمعه موقت قشم بيان كرد: مسوولان بايد سينه اي فراخ داشته و نقدپذير باشند زيرا جمهوري اسلامي به طور عام و دولتمردان به طور خاص بايد از نزديك با مشكلات مردم مانند اقتصاد و معيشت آشنا بوده و با روحيه اي جهادي در راه حل آنها به عنوان اولويت نخست كشور تلاش كنند.
عرفان پور اضافه كرد: هر شخصي كه در نظام اسلامي بر مسند قدرت قرار گيرد، بايد به اقامه نماز بپردازد و مسوولان همه دستگاه ها و نهادها بايد در صف نخست نماز حاضر باشند.
او با بيان اينكه تجمل گرايي از معضل هاي جهان اسلام است، عنوان كرد: باهنر و رجايي به واسطه برخورداري از ويژگي هايي مانند صداقت، ساده زيستي و با مردم بودن به عنوان الگويي شايسته در يادها جاويد شدند.
امام جمعه موقت قشم در ادامه گفت: در عيد قربان بايد هواي نفس را به قربانگاه برده و قرباني كرد تا نزديكي به درگاه الهي ممكن شود و جهان اسلام از معضل هايي مانند تجمل گرايي و گرايش به ماديات رهايي يابد.
انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123

سرخط اخبار استان‌ها