۸ شهریور ۱۳۹۶، ۹:۱۰
کد خبر: 82648975
T T
۰ نفر
يك مسئول امنيتي: امنيت خراسان شمالي در بهترين وضعيت مطلوب قرار دارد

بجنورد - ايرنا- مديركل اطلاعات خراسان شمالي با بيان اينكه اين استان از نظر امنيتي وضعيت مطلوبي دارد گفت: با وجود اينكه استان 300 كيلومتر مرز مشترك با كشور تركمنستان دارد اما، از نظر سياسي موضوعات خاصي در اين استان نداريم.

به گزارش ايرنا محمدي چهارشنبه شب در جمع مسئولان حراست پرديس هاي دانشگاه فرهنگيان كشور اظهار كرد: اقوام و مذاهب مختلف در اين استان سكونت دارند اما در كنار هم با آرامش زندگي مي كنند و مشكل امنيتي در اين خصوص نداريم.
وي بر جايگاه مهم معلمي و تاثير آن در جامعه تاكيد كرد و افزود: نقش و جايگاه دانشگاه فرهنگيان از نظر تعليم و تربيت بسيار مهم است، ويژگي شاخص دانشگاه فرهنگيان تربيت معلم است كه در اين راستا موفق نيز عمل كرده است.
محمدي اظهار كرد: به دليل اينكه معلم جايگاهي مهم در جامعه دارد و و تاثيرگذاري آن در اجتماع زياد است دشمن نيز بر روي اين قشر برنامه دارد و تلاش مي كند اين جايگاه را به چالش بكشاند.
وي با بيان اينكه بايد در بحث امنيت و احساس امنيت نيز كار كنيم گفت: دانشگاه ها بايد به محلي امن براي تعليم و تربيت معلم، توسعه علم و دانش تبديل شود.
وي بر احصاي چالش ها، آسيب ها در مراكز آموزش عالي تاكيد كرد و افزود: برنامه ها بايد پيشگيرانه باشند اولويت كاري حراست ها در دانشگاه نيز بايد برنامه هاي پيشگيرانه و در اين راستا تذكر و آموزش نيز بايد مد نظر باشد.
وي بر فراهم شدن فضاي با نشاط نيز در دانشگاه ها تاكيد كرد و گفت: دانشگاه محل تعليم و تربيت، توليد علم و توسعه دانش است، بايد اين امر در فضايي آرام و بانشاط انجام شود.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعي ** انتشار دهند: سيد حسين قدسي

سرخط اخبار استان‌ها