۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲
کد خبر: 82647900
T T
۰ نفر
بازديد مديركل امور بانوان استانداري تهران از ندامتگاه نسوان شهر ري

تهران - ايرنا- مديركل امور بانوان و خانواده استانداري تهران در هفته دولت با بازديد از ندامتگاه نسوان شهرري از فعاليت هاي اصلاحي تربيتي در اين ندامتگاه قدرداني كرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار قضايي ايرنا از اداره كل زندان هاي استان تهران، ثريا شارقي مدير كل امور بانوان و خانواده استانداري تهران به همراه هيأتي به مناسبت هفته دولت از نزديك از روند فعاليت هاي اصلاحي و تربيتي ندامتگاه شهرري بازديد و فعاليت هاي انجام شده را بسيار تاثير گذار دانست.
مسئولان استانداري تهران از همه قسمتهاي ندامتگاه از جمله سالن مادران ، مهد كودك ، كارگاههاي آموزشي و اشتغال ، واحد فرهنگي ، كتابخانه بازديد كردند.
در اين بازديد ضمن ديدار چهره به چهره با بانوان مددجو، از مسئولين ندامتگاه شهرري نيز به دليل انجام اقدامات اصلاحي و تربيتي و پركردن اوقات فراغت مددجويان با فعاليت هاي فرهنگي و اشتغالزايي ، قدرداني و تشكر كردند.
محمدي مدير ندامتگاه ضمن تشريح فعاليتهاي صورت گرفته در زمينه هاي فرهنگي و اشتغال مددجويان ( آموزش 12 عنوان رشته مهارتي ) اعلام كرد در حال حاضر طرح طبقه بندي زندانيان بر اساس سن و جرم در اين ندامتگاه در حال اجرا است.
وي ادامه داد: همه توان خود را به كار گرفته ايم تا در رسالتي كه بر عهده ما گذاشته شده، قصوري صورت نگيرد.
مسئول ندامتگاه نسوان شهرري ضرورت حضور و بازديد دستگاه ها و ارگان هاي مرتبط از فضاي زندان را انكارناپذير دانست و گفت: همه دستگاه هاي اجرائي بايد كمك كنند تا مددجويان بازگشت سعادتمندانه به جامعه داشته باشند.
ثريا شارقي مديركل امور بانوان و خانواده استانداري تهران گفت: در نظام فكري دين اسلام، زن جايگاهي رفيع و مسئوليت هاي بزرگي دارد، كه اگر در جايگاه اصلي خود كه همگام با ساختمان وجودي اوست، قرار گيرد، بسياري از مشكلات خانواده و اجتماع رفع مي ‌شود. اما اگر از اين جايگاه جدا شود در پشت پرده‌هاي نفاق و در پوششي به نام آزادي قرباني مي شود، در اين هنگام هرگز نبايد از او پرورش انسان صالح انتظار داشت.
اجتمام**7329** 1418
خبرنگار: ليلا اسماعيل نژاد ** ناشر: مريم برزآبادي

سرخط اخبار جامعه