۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰
کد خبر: 82644995
T T
۰ نفر
پرداخت وام ازدواج در بانك سپه از مرز 31 هزار فقره گذشت

تهران - ايرنا - عضو هيأت مديره بانك سپه با بيان اينكه تعداد وام ازدواج پرداختي اين بانك در طرح ضربتي از مرز 31 هزار فقره گذشت، گفت: با توجه به ميزان پرداختي وام نسبت به سهميه تعيين شده، در اجراي طرح ضربتي وام ازدواج بين پنج بانك تجاري اول هستيم.

به گزارش ايرنا از بانك سپه، مصطفي پرتوافكنان روز يكشنبه اظهار داشت: مجموعه بانك سپه مصمم به اجراي دقيق و كامل طرح ضربتي وام ازدواج هستند و از اين رو تا تاريخ 4 شهريور ماه 1396 تعداد وام هاي پرداختي بانك سپه در طرح ضربتي وام ازدواج به 31 هزار و 28 مورد رسيده است.

* ده استان برتر در اجراي طرح ضربتي وام ازدواج
پرتوافكنان در ادامه به بيان استان هاي موفق در اجراي طرح ضربتي وام ازدواج پرداخت و گفت: بانك سپه استان خراسان رضوي با 3066 فقره، تهران با 2650 فقره، فارس با 2348 فقره، خوزستان با 2321 فقره، مازندران با 1784 فقره، آذربايجان شرقي با 1453 فقره، اصفهان با 1441 فقره، لرستان با 1253 فقره، گيلان با 1230 فقره و كرمانشاه با 1026 فقره به ترتيب رتبه هاي اول تا دهم پرداخت وام ازدواج در طرح ضربتي را به خود اختصاص داده اند.
وي با تأكيد بر اينكه بانك سپه داوطلبانه بيش از 6 هزار ميليارد ريال از منابع خود را براي اجراي اين طرح اختصاص داده است، گفت: اين بانك تا كنون 55.4 درصد سهميه تعيين شده خود در طرح ضربتي وام ازدواج را پرداخت كرده است.
پرتوافكنان با تأكيد بر اراده راسخ همه كاركنان بانك سپه براي پرداخت سريع و به موقع وام ازدواج به زوج هاي جوان اظهار داشت: متوسط زمان پرداخت وام به زوج هاي جواني كه مدارك خود را نزد شعب بانك سپه تكميل كرده اند كمتر از 48 ساعت است.
عضو هيأت مديره بانك سپه اظهار داشت: مجموعه بانك سپه همسو با اهداف و سياست هاي كلان اقتصادي دولت و همچنين ايفاي مسئوليت اجتماعي به عنوان يكي از ارزش هاي بنيادين در نقشه راه خود، تمام همت و تلاش خود را براي اجراي هر چه بهتر و سريعتر اين طرح بكار گرفته است.

* كمك به دولت در اجراي طرحهاي ملي نقشه راه بانك سپه
وي افزود: بانك سپه در كنار دولت دوازدهم همچون سنوات گذشته مصمم است تا علاوه بر توجه و كمك به تحقق اهداف كلان اقتصادي رفع نياز هاي خرد مردم را نيز مدنظر قرار داده و براي حل آن تمام تلاش خود را معطوف كند.
پرتوافكنان با قدرداني از بانك مركزي براي تدوين و مديريت طرح اثرگذار ضربتي وام ازدواج اظهار داشت: بانك سپه همواره در اجراي قوانين پولي كشور پيشتاز بوده و به عنوان بانكي تأثيرگذار و منضبط اجرا كننده سياستهاي كلان بانك مركزي است.
براي آگاهي از آخرين اخبار اقتصادي ايران و جهان با كانال اقتصادي ايرنا در تلگرام همراه شويد:
IRNAeco@
اقتصام**2025**تنظيم: ليلا جودي**انتشار:مرضيه فاتحي

سرخط اخبار اقتصاد