۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۹:۳۶
کد خبر: 82641573
T T
۰ نفر
سرمربي تيم پارس جنوبي جم:در تيم پارس جنوبي رفاقت حرف اول را مي زند

اهواز _ ايرنا _ سرمربي تيم پارس جنوبي جم گفت: در تيم ما رفاقت حرف اول را مي زند و همين امر موجب شده تا نتايج خوبي در اين فصل كسب كنيم.

به گزارش ايرنا، مهدي تارتار چهارشنبه در نشست خبري پيش از ديدار دو تيم استقلال خوزستان و پارس جنوبي جم در اهواز اظهار كرد: ما تيم بسيار جواني داريم و در اين فصل از بازيكناني بهره مي بريم كه از كيفيت و انگيزه بسيار بالايي بهره مي برند.
سرمربي تيم پارس جنوبي جم با بيان اين كه در تيم ما رفاقت حرف اول را مي زند گفت: سخت كوشي و اميد دو رمز ديگر تيم ما در رسيدن به موفقيت است و خوشبختانه تاكنون توانستيم انسجام و اتحاد خوبي بين بازيكنان تيم برقرار كنيم.
وي ادامه داد: هنوز زود است كه بخواهيم خود را موفق بدانيم چرا كه هنوز ابتداي راه است و بايد سخت تلاش كنيم تا در پايان كار حاصل دستمزد خود را بگيريم.
تارتار افزود: با نتايجي كه رقم خورد فكر نمي كنم در ليگ امسال بازي آساني داشته باشيم. كسي فكر نمي كرد تيم سپيدرود در مقابل سپاهان نتيجه بگيرد همچنين تيم پديده در آزادي استقلال را شكست دهد و نفت آبادان تيم پديده را در خانه خود شكست دهد. امسال تيم ها خوب بسته شده اند و سقوط هيچ تيمي از،قبل مشخص نيست.
وي عنوان كرد: ما جزء تيم هايي بوديم كه زود شروع كرديم و اردوهاي داخلي و خارجي خوبي برگزار كرديم، بچه هاي ما جوان هستند و اين موضوع كمك مي كند كه در زمين دوندگي بالايي داشته باشند.
وي گفت: 4 بازي قبل استقلال را آناليز كرديم و نقاط ضعف و قوت آن ها را به خوبي مي دانيم هر چند كه استقلال تيم خطرناكي است بنابراين با آگاهي كامل به مصاف اين تيم مي رويم.
سرمربي تيم پارس جنوبي جم در پايان گفت: به تصميم سرمربي تيم ملي احترام مي گذاريم اما بايد بگويم كه بچه هاي ما استحقاق حضور در تيم ملي را داشتند چرا كه بي دليل نتايج خوبي در ليگ نگرفتيم.
ديدار بين دو تيم استقلال خوزستان و پارس جنوبي جم روز پنجشنبه در ورزشگاه غدير اهواز برگزار مي شود.
6002 خبرنگار : محمد شاكري **انتشار دهنده : كبري آقازري

سرخط اخبار استان‌ها