۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۲۰
کد خبر: 82636291
T T
۰ نفر
كاركنان شركت آب و فاضلاب بهبهان چهار ماه را بدون حقوق سپری كردند

اهواز - ایرنا - جمعی از كاركنان شركت آب و فاضلاب روستایی بهبهان روز شنبه در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوق خود دست از كار كشیده و در نماز خانه این شركت تجمع كردند.

به گزارش ایرنا، نماینده این كاركنان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: از چهار ماه گذشته حقوق به حساب كاركنان واریز نشده و با اینكه از ماه دوم تاكنون وعده پرداخت حقوق به كاركنان داده شده اما عملا وجهی به حساب آنان واریز نشده است.
وی كه خواست نامش فاش نشود افزود: در این مدت پاسخ روشنی در خصوص علت پرداخت نشدن حقوق ارائه نشده است.
این تجمع كننده بیان كرد: امروز مدیر اداره از طرف مسئول حراست استان به ما پیام داد كه قول هایی برای پرداخت احتمالی حقوق تا آخرهفته آینده داده شده است.
وی گفت: در 2 تا سه سال گذشته سابقه پرداخت نشدن حقوق بین یك تا سه ماه را تجربه كردیم اما امسال تاخیر در پرداخت حقوق كاركنان طولانی تر شده است.
نماینده تجمع كنندگان اظهار كرد: تعطیلی كار و تجمع تا زمانی كه قول و تاریخ مشخصی برای پرداخت حقوق اعلام شود ادامه دادر.
رئیس اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شركت آب و فاضلاب روستایی با تایید پرداخت نشدن چهار ماه حقوق این كاركنان اظهار كرد: با توجه به نامه ای كه 2 هفته گذشته هیات دولت به وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر افزایش بودجه و تامین حقوق شركت های آب و فاضلاب روستایی مانند سایر شركت های دولتی در كل كشور ارائه كرده و همچنین تلاش های استاندار و مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی، به نظر می رسد حقوق كاركنان ظرف روزهای آینده پرداخت شود.
دانیال احمدی افزود: كمبود اعتبارات شركت آب و فاضلاب روستایی یك موضوع ملی است و خوزستان از استان های با كمبود اعتباری بیشتر است.
وی بیان كرد: بودجه ای كه از ابتدای امسال تا كنون برای خوزستان اختصاص یافته در برابر هزینه های شركت بسیار ناچیز است و جوابگوی پروژه ها، پرداخت حقوق و سایر مخارج نیست.
14 مردادماه نیز كاركنان شركت آب و فاضلاب روستایی خوزستان برای مطالبه پرداخت حقوق معوقه خود در ساختمان این شركت در اهواز تجمع صنفی برپا كردند.
حدود 1.2میلیون نفر از جمعیت 4.7میلیونی نفری خوزستان در بیش از چهارهزار پارچه آبادی زندگی می كنند.
3004/6068
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار:محمدعلی فریدپناه

سرخط اخبار استان‌ها