۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱
کد خبر: 82630094
T T
۰ نفر
دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد به نام شهيد حججي مزين شد

تهران - ايرنا - واحد دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد در مصوبه اي، به نام شهيد محسن حججي مدافع حرم مزين شد.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي، جلسه هيئت امناء دانشگاه آزاد اسلامي امروز(يكشنبه) به رياست دكتر علي اكبر ولايتي رئيس هيئت موسس و امناي اين دانشگاه برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه دكتر ولايتي با يادآوري رشادت ها و ايثارگري هاي رزمندگان عرصه مقاومت و ايستادگي و مدافعان حرم، ياد و نام آنان را گراميداشت و با تجليل از جهادگران عرصه مقاومت و قهرمانان دفاع مقدس از اسلام راستين عليه تكفيري هاي وابسته به وهابيت و افراطي ها و تكفيري هاي تروريست ، شهادت مدافع حرم و ايثارگر عرصه مقاومت و پيروزي شهيد حججي را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، ملت بزرگ ايران و خانواده محترم شهيد سعيد حججي تبريك و تسليت گفت.
در اين جلسه مصوب شد نام دانشگاه آزاد اسلامي نجف آباد به نام شهيد عزيز حججي مزين و تغيير يابد.
در اين جلسه دكتر محمد مهدي طهرانچي به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان تهران و همچنين سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي تهران مركز، دكتر حمدلله منظر توكلي به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان كرمان و سرپرست دانشگاه آزاد كرمان و دكتر مهدي ملك نژاد به عنوان سرپرست مجموعه دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان خراسان رضوي و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي مشهد به تصويب رسيد.
در ادامه جلسه همچنين دكتر رهبر رياست دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص اصلاح ساختار پيشنهادي مطالبي را ارائه و اعضاي هيئت امناء ديدگاه ها و نقطه نظرات خود را بيان نمودند و در اين خصوص به بحث و تبادل نظر پرداختند و دكتر ولايتي هم در اين زمينه بر ضرورت چابك سازي و استفاده از ظرفيت هاي دانشگاه تاكيد كرد.

محسن حججي 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان عضو لشكر زرهي هشت نجف اشرف و مدافع حرم، پس از اسارت توسط گروهك تروريستي داعش در سوريه، سر از پيكر پاكش جدا كردند.
شهادت مظلومانه محسن حججي با واكنش گسترده مسوولان و چهره هاي فرهنگي و هنري همراه شد و هر يك با تمجيد از اين شهيد بزرگوار، اقدام گروه تروريستي تفكيري داعش را محكوم كردند.
فراهنگ ** 1085 ** دريافت كننده: ناهيد پورمند * انتشار: اميد غياثوند
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ