۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۵۷
کد خبر: 82629701
T T
۰ نفر
قهرمان مسابقات جهاني موي تاي تايلند در كلاله مورد استقبال قرار گرفت

كلاله – ايرنا – محمد رضا چابك ملي پوش جوان رشته موي تاي از شهر فراغي كلاله كه در رقابت هاي موي تاي جوانان جهان در بانكوك تايلند با كسب مدال طلا، قهرمان اين رشته شده بود، در كلاله مورد استقبال مسئولان و دوستداران خود قرار گرفت.

اين ورزشكار ملي پوش، درحاليكه از سوي فرماندار، سرپرست اداره ورزش و جوانان و جمعي از ورزشكاران و دوستدارانش همراهي مي شد، عصر روز شنبه و در بدو ورود به كلاله با حضور در گلزار شهداي كلاله و قرائت فاتحه ، مدال طلاي خودرا به روح پرفتوح تكاور شهيد علي عودي كه هفته گذشته به شهادت رسيده بود، تقديم كرد.
محمد رضا چابك در پاسخ به سئوالات خبرنگاران گفت: ازاينكه با كسب مدال طلا، پرچم كشورمان را در مسابقات جهاني تايلند به اهتزاز درآوردم بسيارخوشحالم و به آن افتخار مي كنم.
وي افزود: موفقيت هايم در شهرستان، استان و تيم ملي را مديون زحمات وتشويق هاي پدرعزيز و مادر مهربانم هستم و دست شان را مي بوسم، همچنين از ارشادها و راهنمايي هاي مربيان خستگي ناپذيرم استاد محمد صادقي و سايري سپاسگزاري مي كنم.
محمدرضا چابك در نيمه نهايي مسابقات قهرماني جهان در تايلند ، پس از شكست موي تاي كار روسيه به فينال اين مسابقات راه يافت و در يك مبارزه جانانه، موفق به شكست حريف تركيه اي خود شده و با كسب گردن آويز طلا عنوان قهرماني اين رشته را براي كشورمان و شهرستان كلاله به ارمغان آورد.
رقابت هاي جهاني موي تاي تايلند پنجشنبه هفته گذشته به پايان رسيد و تيم موي تاي جوانان ايران با كسب 3 مدال طلا و 3 برنز در اين رقابت ها، عملكرد مناسبي در نخستين تجربه بين المللي خود بر جاي گذاشت.
شهرستان كلاله با بيش از 110هزار نفر جمعيت در شرق استان گلستان قرار دارد.
/1860/ 7478
خبرنگار: حاجي محمد خدري ** انتشار دهنده: تاج محمد شيري

سرخط اخبار استان‌ها