۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۵۶
کد خبر: 82620702
T T
۰ نفر
امام جمعه گتوند:خبرنگاران اخبار اين شهرستان را بيشتر منعكس كنند

گتوند - ايرنا - امام جمعه گتوند خواستار فعاليت بيشتر رسانه ها در اين شهرستان شد و گفت: از خبرنگاران انتظار مي رود اخبار شهرستان گتوند را بيشتر منعكس كنند.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدعلي شاه آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر با گرامي داشت 17 مرداد روز خبرنگار، از تلاش خبرگزاري جمهوري اسلامي در انعكاس اخبار اين شهرستان تشكر و قدر داني كرد و گفت: متاسفانه شهرستان گتوند هيچ موقعيت و جايگاه خبري و اطلاع رساني در رسانه اي رسمي ندارد.
وي با گلايه از مسئولان ذيربط از اين وضعيت، برساماندهي و فراهم نمودن زمينه فعاليت خبرگزاري ها و رسانه هاي رسمي در اين شهرستان و استفاده از ظرفيت خبرگزاري ها براي انعكاس اخبار شهرستان تاكيد كرد.
امام جمعه گتوند همچنين اضافه كرد:در فضاي مجازي هيچ گونه ساماندهي در خصوص انعكاس اخبار اين شهرستان وجود ندارد و اگر هم هست به صورت پراكنده و كمرنگ است و در شان اين شهرستان نيست.
حجت الاسلام شاه آبادي با اشاره به برگزاري آيين تجليل از خبرنگاران در روزهاي آينده در اين شهرستان گفت:مسئولان در اين روز به اهداء لوح تقدير و برگزاري يك جلسه سفارشي و نمايشي اكتفا نكنند و بايد به فكربرنامه ريزي و فراهم نمودن زمينه براي اطلاع رساني مناسب بود.
وي در ادامه با اشاره به آيين تنفيذ رياست جمهوري در روز گذشته گفت:تنفيذ حكم رياست جمهوري در حقيقت در چارچوب نظام ولايي و عقيدتي صورت گرفت.
خطيب جمعه گتوند افزود:مشروعيت هر نوع كار اجرايي و قضايي در چارچوب نظام اسلامي منوط به تاييد ولي فقيه در كشورمان است و اگر به امضا و رضايت ولي فقيه نباشد مشروعيت ديني نخواهد داشت و لذا مراسم تنفيذ يك مراسم تشريفاتي نيست و از اهميت بالايي برخوردار است.
حجت الاسلام شاه آبادي به بيانات رهبر معظم انقلاب در اين روز اشاره كرد و گفت: با برنامه حركت كردن و اولويت بندي برنامه ها ،عدالت، ريشه كن كردن فقر و مبارزه با فساد،استفاده از ظرفيت جوانان و نيروهاي انقلابي و پرانگيزه،حضور در بين مردم و مهم شمردن اتحاد ملت و دوري از دودستگي از جمله تاكيدات رهبر معظم انقلاب در اين آيين بود.
وي در پايان با تبريك سالروز ميلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) گفت:نمود ارزشي و ولايي كشور اسلامي در اين جغرافياي اسلامي وجود بارگاه شريف حضرت امام رضا(ع) است و آنچه براي ما اهميت داردپايبندي به ولايت و اين امام همام است.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهيمي**انتشار: محمدعلي فريدپناه كانال خبري ايرنا خوزستان @ irnaahvaz براي دريافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپيونديد.

سرخط اخبار استان‌ها