۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۱۰
کد خبر: 82607542
T T
۰ نفر

سخنگوی سابق كاخ سفید متهم به دزدی شد

۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۸:۱۰
کد خبر: 82607542
سخنگوی سابق كاخ سفید متهم به دزدی شد

تهران – ایرنا – رسانه های غربی گزارش دادند كه «شان اسپایسر» سخنگوی مستعفی كاخ سفید متهم به سرقت یك یخچال كوچك از كاخ سفید است.

به گزارش ایندیپندنت، اسپایسر 45 ساله پس از آنكه در ماه ژانویه به عنوان سخنگوی كاخ سفید منصوب شد، از یك یخچال كوچك مربوط به كارمندان كاخ سفید خوشش آمده و آن را برده است.
او دستیارش را نزد كارمندان كاخ سفید می فرستد تا یخچال را از آنها بگیرد. وی می خواست تا غذا و نوشیدنی هایش را در آن نگهداری كند.
روزنامه وال استریت ژورنال نیز در این باره نوشت كه دستیار اسپایسر به كارمندان گفته بود: آقای اسپایسر یخچال شما را می خواهد.
آنها با این درخواست مخالفت كردند. اسپایسر وقتی با مخالفت همكارانش مواجه شد، شخصا وارد عمل شد.
یك مقام كاخ سفید، اسپایسر را ساعت هشت شب و در حوالی كاخ سفید در حالی دیده بود كه آن یخچال كوچك را با خود می برد. در آن ساعت همه كارمندان محل كارشان را ترك بودند.
این مساله دستمایه شوخی و خنده در شبكه های اجتماعی شده است.
«ایان كراوچ» نویسنده نشریه نیویوركر توئیت كرد: حالا می شود فهمید قضیه از چه قرار بوده است. اسپایسر مدت ها بود از استعفا می ترسید، زیرا نگران بود كه قضیه یخچال به بیرون درز كند.
«ایوان هرناندر» از چهره های مطبوعاتی هم نوشت: یك میلیون دلار برای ویدیویی می دهم كه شان اسپایسر را در تاریكی و در حال دزدیدن یخچال كوچك نشان می دهد.
اسپایسر دیروز پس از شش ماه همكاری با دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا استعفا داد.
اسپایسر معمولا در كنفرانس های خبری با روزنامه نگاران مجادله می كرد و معتقد بود آنها سوال های «گزنده» می پرسند تا در «یوتیوب ستاره شوند.»
به نظر می رسد وی در اعتراض به انتصاب «آنتونی اسكاراموچی» به عنوان مدیر جدید ارتباطات كاخ سفید استعفا داده است.
اسكاراموچی موسس یك شركت سرمایه گذاری است و در دوره مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016 همواره در تلویزیون ها حاضر می شد و از ترامپ حمایت می كرد.
اروپام**9423** 1908
انتشاردهنده: افشار دارابی

سرخط اخبار جهان