۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۱
کد خبر: 82607209
T T
۰ نفر
رئيس فدراسيون فوتبال:رفاقت و ترحم در قضاوت و نظارت جايي ندارد/ افزايش حق الزحمه داوران

تهران- ايرنا-رئيس فدراسيون فوتبال نياز ضروري جامعه داوري در قضاوت را داشتن محيطي آرام برشمرد و در عين حال تاكيد كرد كه رفاقت و ترحم در قضاوت و نظارت جايي ندارد زيرا داوران قاضي زمين سبز هستند.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از فدراسيون فوتبال، مهدي تاج در حاشيه مراسم افتتاحيه كلاس ناظران فوتبال ليگ برتر و دسته اول به جوانگرايي تيم هاي ملي بزرگسالان و اميد اشاره كرد، و گفت: اكنون تيم فوتبال زير 23 سال كه در مسابقات مقدماتي قهرماني در قرقيزيستان بسر مي برد و تلاش مي كنيم تيم را براي المپيك 2020 ژاپن آماده كنيم تا پشتوانه خوبي در تيم ملي بزرگسالان داشته باشيم.
تاج به جوانگرايي در بخش داوري هم اشاره اي كرد و افزود كه اين اتفاق با تلاش هاي فريدون اصفهانيان و حسن كامراني فر رئيسان كميته داوران و دپارتمان داوري فدراسيون فوتبال عملي شده است.
رئيس فدراسيون فوتبال در ادامه با اشاره به افزايش حق الزحمه داوران در فصل جديد گفت: حق الزحمه داوران و ناظران در فصل 97-96، ليگ هاي فوتبال كشور افزايش مي يابد . همچنين داوران براساس عملكردشان براي قضاوت در رقابت هاي ليگ انتخاب مي شوند.
تاج با بيان اينكه در دوران فعاليتش در كسوت رئيس كميته داوران هيچ توصيه اي را در انتخاب داور در زمين بازي نداشته است، يادآور شد: فصل پيش روي فوتبال كشور را با دستمزد جديد شروع مي كنيم و كليات افزايش حق الزحمه داوران مصوب شده است.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با كانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد.
ورزشي**9250** 1701
تنظيم كننده :گلي سفيدزاده* انتشار: حميد قديمي

سرخط اخبار ورزش