۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۸
کد خبر: 82577756
T T
۰ نفر
آذر منصوری:باید با ریشه های رفتارهای توهین آمیز درروز قدس برخورد شود

تهران- ایرنا- عضو شورای مركزی حزب اتحاد ملت ایران گفت: برخورد با مهاجمان و توهین كنندگان به رییس جمهوری در جریان راهپیمایی روز جهانی قدس مهم است اما از آن با اهمیت تر، شناسایی و برخورد با ریشه این نوع رفتارها است.

آذر منصوری روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مبدع روز قدس، ایران بود و مردم بقیه كشورهای مسلمان نیز به تبعیت از ما این روز را گرامی می دارند. این روز باید باید نماد وحدت ملی باشد نه اینكه عده ای با توهین به رییس جمهور، ماهیت آن را تحت الشعاع قرار دهند.
وی تصریح كرد: تا زمانی كه ریشه های اصلی این رفتارها و شیوه سازماندهی این افراد شناسایی و با آن برخورد نشود این اقدامات غیرقانونی ادامه پیدا خواهد كرد.
این فعال سیاسی یادآور شد: گمان نمی كنم این رفتارها خودسرانه صورت گرفته باشد چرا كه این افراد در جایی مستقر شده بودند كه رییس جمهور از آنجا قصد ورود به راهپیمایی را داشت.
به گزارش ایرنا، در راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه گذشته، عده ای اندك در مسیر راهپیمایی به رئیس جمهوری اهانت كردند كه این اتفاق با انتقاد بسیاری از مسئولان، گروه های سیاسی و مردمی روبرو شد.
روزنامه كیهان امروز در این زمینه نوشت: حاشیه های راهپیمایی روز قدس امسال در توهین گروهی اندك علیه رییس جمهور، اقدام نكوهیده ای بود كه جریان انقلابی، در اولین ساعات پخش این خبر بر برائت از آن تاكید كرد و از سوی دیگر، این نوع اقدامات هیچ سنخیتی با انقلابی گری از دیدگاه رهبر معظم انقلاب ندارد.
میزگرد3081** 1551 خبرنگار: ناصر غضنفری** انتشار: محمدرضا نادری
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست