۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۰
کد خبر: 82575251
T T
۰ نفر
امام جمعه دورود: پيام راهپيمايي روز جهاني قدس وحدت و همدلي ميان جامعه است

خرم آباد - ايرنا - امام جمعه دورود گفت: پيام راهپيمايي روز جهاني قدس وحدت، همدلي و انسجام ميان مردم و مسئولان در مقابل دشمنان نظام است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام رضا حقيان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته دورود در مصلي نمازجمعه اين شهر افزود: بعد از تشكيل دولت غاصب اسرائيل با حمايت آمريكا شاهد رويكرد اتحاد ميان 22 كشور عربي اسلامي در مخالف با تشكيل اين دولت بوديم.
وي بيان داشت: بعد از جنگ 6 روزه كشورهاي عربي با اسرائيل و شكست اين كشورها رويكرد مخالفت با تشكيل دولت اسرائيل به تكروي برخي كشورها و سازش با رژيم صهيونيستي تبديل شد.
وي با بيان اينكه رويكرد سازش تا به امروز در منطقه ادامه داشته است، افزود: امروزه اسرائيل تهديدي براي كشورهاي عربي محسوب نمي شود بلكه اين كشورها ايران را تهديد براي خود قلمداد مي كنند و براساس اين رويكرد كشور عربستان پيشنهاد هم پيماني با اسرائيل را مطرح مي كند.
حجت الاسلام حقيان با بيان اينكه كشورهاي عربي با حمايت آمريكا در صدد تشكيل ناتوي عربي هستنند، افزود: حمله موشكي ايران به مقر تروريست هاي داعش اقدامي پيشگيرانه در مقابل تشكيل ناتوي عربي بود.
وي اظهار داشت: امروز كشور ايران اين توانمندي را دارد كه از هر نقطه از داخل كشور مواضع دشمنان در خارج از مرزها را هدف قرار دهد كه اين مهم نشان از اوج اقتدار و توانمندي موشكي كشورمان است.
امام جمعه دورود با تاكيد بر لزوم وحدت مسئولان و مردم گفت: اگر چنانچه تا ديروز مطالبي از سوي برخي مسئولان به دليل اختلاف سليقه مطرح مي شد و انرژي مردم و مسئولان را مي گرفت بايد به وحدت و همدلي تبديل شود.
وي افزود:همه بايد در راستاي تحقق شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال تلاش كنند و از هيچ كوششي فروگذار نكنند.
7268/3022
خبرنگار: ميلاد باقري ** انتشار دهنده: احسان كردي

سرخط اخبار استان‌ها