۲۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲:۵۴
کد خبر: 82560632
T T
۰ نفر
صدر اعظم آلمان: دنیای دیجیتال نیازمند مقررات جهانی است

برلین - ایرنا - آنگلا مركل صدر اعظم آلمان گفت: دنیای دیجیتال نیازمند مقررات جهانی همانند مقررات بازارهای مالی در گروه 20 یا مقررات تجاری در سازمان تجارت جهانی است.

به گزارش خبرگزاری د پ آ آلمان، مركل روز شنبه در جریان سفر به مكزیك گفت: ما هنوز هیچ مقررات جهانی در این زمینه نداریم و بدون وجود چنین مقررات مشتركی، نگرانی های امنیتی مهمی وجود دارد.
بر اساس این گزارش ، آلمان قصد دارد از ریاست خود بر 'گروه 20 ' مشتمل بر اقتصادهای بزرگ جهان، برای تدوین طرح مشخصی در زمینه سیاست های دیجیتالی در اجلاس ماه ژوییه استفاده كند. آلمان اعلام كرده كه قصد دارد در اجلاس ماه آینده جی 20 در هامبورگ، یك طرح جهانی مشترك برای ترویج اینترنت سریع برای همگان و استانداردهای فنی مشترك ارائه كند.
صدر اعظم آلمان تاكید كرد كه لازم است اروپا و آمریكا برای تضمین مقررات معقول در این زمینه همكاری كنند زیرا تاكنون استانداردهای بسیار بی نظمی تعیین شده اند.
مركل در آستانه اجلاس ماه آینده گروه 20 در هامبورگ، به آمریكای لاتین سفر كرده است و پیش از مكزیك به كشور آرژانتین سفر كرد و در خصوص تقویت تجارت جهانی و محافظت از محیط زیست به توافق هایی دست یافت.
شبد**1078**9122* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

سرخط اخبار جهان