۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82540362
T T
۰ نفر

فوت مرد 40 ساله بر اثر سقوط در چاه 22 متري

۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82540362
فوت مرد 40 ساله بر اثر سقوط در چاه 22 متري

سنندج- ايرنا- مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج گفت: فوت مرد40 ساله بر اثر سقوط در چاه 22متري و گير كردن دست كارگر30 ساله در چرخ گوشت صنعتي 2 حادثه ناگواري بود كه در سنندج رخ داد.

رامين اسد نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به جزئيات وقوع 2 حادثه رخ داده در سنندج افزود: در يكي از روستاهاي اطراف دوشان از توابع شهر سنندج مرد 40 ساله به علت خراب شدن موتور چاه آب به داخل چاه مي رود و به علت وجود گاز درون چاه دچار گاز گرفتگي شده و به داخل چاه سقوط مي كند.
وي اظهار كرد: بلافاصله خبر سقوط اين فرد از طريق سامانه 125 به اين سازمان اطلاع داده شد و تيم عمليات غواصي و امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.
مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري سنندج اعلام كرد: با توجه به اينكه عمق اين چاه 22 متر بود كار جستجو جهت يافتن اين فرد بسيار سخت بود كه پس از تلاش چهار ساعته توانستند جسد اين مرد 40 ساله را از درون چاه بيرون بكشند.
وي ادامه داد: در حادثه ديگر نيز شامگاه يكشنبه يك جوان 30 ساله در يكي از رستوران هاي سطح شهر اقدام به تميز كردن چرخ گوشت صنعتي كرده و دست وي در چرخ گوشت گير مي كند.
اسد نژاد افزود: بلافاصله اين كارگر به بيمارستان اعزام مي شود و نيروهاي سازمان نيز با تجهيزات كامل به منظور برش چرخ گوشت به اتاق عمل اعزام شدند.
وي عنوان كرد: پس از برش چرخ گوشت چند انگشت اين كارگر به شدت آسيب ديده بود كه براي انجام عمل جراجي در اختيار كادر پزشكي قرار گرفت.
هم اكنون هشت ايستگاه آتش نشاني فعال و مجهز در سنندج وجود دارد كه سه ايستگاه در نواحي منفصل و پنج ايستگاه در مناطق مركزي قرار دارد.
ايستگاه هاي آتش نشاني اين شهرستان با 153 نفر نيرو، خدمات مختلف را به شهروندان ارائه مي دهند و از بين آنها 130 نفر نيروي عملياتي هستند.
7348/6108
**خبرنگار: افسانه گلباغي/**انتشار دهنده: اميد بهمني

سرخط اخبار استان‌ها