۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۴۳
کد خبر: 82539529
T T
۰ نفر
دانش آموزان برای ثبت سفارش اینترنتی كتاب های درسی تا 15 خرداد فرصت دارند

تهران - ایرنا - مدیركل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت سفارش اینترنتی كتاب‌های درسی پایه های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، دوره پیش دانشگاهی و شاخه فنی و حرفه ای كه از 19 فروردین ماه آغاز شده تا 15 خرداد ماه ادامه دارد.

لیدا نیك روش روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان پایه‌های اول ابتدایی، هفتم استعدادهای درخشان، دوم متوسطه، كاردانش و فنی وحرفه ای نیز از نیمه دوم تیرماه می توانند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com نسبت به ثبت سفارش كتاب های درسی خود اقدام كنند.
وی با بیان اینكه ثبت سفارش كتاب های درسی برای دانش آموزان این پایه های تحصیلی تا هفدهم شهریور ماه ادامه دارد، تصریح كرد: ثبت سفارش كتاب های درسی شاخه فنی و حرفه ای نیز امسال برای اولین بار به صورت اینترنتی انجام می شود، كه در مورد زمان ثبت سفارش در این مقطع تحصیلی تیر ماه اطلاع رسانی خواهد شد.
نیك روش خاطرنشان كرد: تیم پشتیبانی برای رسیدگی به شرایط و پاسخگویی از 19 فروردین ماه جوابگوی متقاضیان هستند.
وی یادآورشد: شماره تماس‌های 66838460، 88490220، 88823140 و 88301481 برای انعكاس نظرات و سووالات دانش‌آموزان در فرآیند ثبت سفارش كتاب در نظر گرفته شده است.
نیك روش از دانش‌آموزان خواست نسبت به ثبت نام به موقع كتاب‌های درسی كه به شكل انفرادی و گروهی امكانپذیر است اقدام كرده و برای انجام این كار به كافی نت‌ها مراجعه نكنند.
فراهنگ ** 1883 ** خبرنگار: مریم جلوداران * انتشار: امید غیاثوند
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ