۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵
کد خبر: 82539144
T T
۰ نفر

گرد و غبار مناطق مختلف استان اصفهان را فرا گرفت

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵
کد خبر: 82539144
گرد و غبار مناطق مختلف استان اصفهان را فرا گرفت

اصفهان- ايرنا- كارشناس مسئول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان گفت: گرد و غبار بيشتر مناطق اين استان را فرا گرفته و اين روند تا پايان امروز(يكشنبه) ادامه دارد.

حجت الله علي عسگريان روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:وضعيت گرد و غبار براي امروز در سطح استان اصفهان وجود دارد و فردا( دوشنبه) از ميزان گرد و غبار موجود در هواي استان كاسته خواهد شد.
علي عسگريان گفت: رگبارهاي پراكنده، رعدوبرق و وزش باد به نسبت شديد براي امروز ( يكشنبه) بعد از ظهر و شب در سطح استان پيش بيني مي شود.
وي افزود: هم اكنون آسمان استان اصفهان قسمتي ابري است و در بعد از ظهر افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي شود.
كارشناس مسئول پيش بيني اداره كل هواشناسي استان اصفهان گفت: دماي هواي امروز صبح در شهر اصفهان 23 درجه سانتيگراد بالاي صفر رسيد كه نسبت به روز گذشته 2 درجه سانتيگراد افزايش پيدا كرده است.
علي عسگريان افزود: دماي هواي اصفهان در گرمترين ساعات روز گذشته به 34 درجه سانتيگراد و امروز صبح ( يكشنبه) هم در خنك ترين ساعات به 22 درجه سانتيگراد رسيد.
وي افزود: خورو بيابانك با 40 درجه سانتيگراد به عنوان گرمترين و بوئين و مياندشت با 8 درجه سانتيگراد به عنوان خنك ترين نقطه استان اصفهان اندازه گيري شده است.
استان اصفهان در مركز فلات ايران است و به علت گستردگي زياد، شامل بخش‌هاي متعدد كوهستاني و جلگه‌اي و اقليم چهارگانه آب و هوايي در طول سال است.
استان اصفهان در شمار مناطق خشك و كم بارش منطقه مياني كشور است و در سال هاي اخير نيز با پديده خشكسالي روبرو بوده است.
ت 7150 / 6022 خبرنگار: علي نعماني - انتشار دهنده : عمادي

سرخط اخبار استان‌ها