۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۶:۰۳
کد خبر: 82525004
T T
۰ نفر

داعش به دنبال يك كشتار جمعي تازه است

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۶:۰۳
کد خبر: 82525004
داعش به دنبال يك كشتار جمعي تازه است

بغداد-ايرنا- گروه تروريستي داعش، براساس اطلاعات منابع خبري از داخل موصل، قصد دارد 5 هزار تن از اسيران خود را در بخش غربي اين شهر در معرض بمباران هوايي قرار دهد و از همين رو مسئولان محلي خواستار دقت بيشتر نيروهاي امنيتي، در هدف قرار دادن مواضع داعش در موصل شدند.

به گزارش ايرنا، السومريه نيوز به نقل از حسام الدين العبار عضو شوراي استان نينوا نوشت براساس اطلاعات دقيق به دست آمده، داعش حدود 5 هزار تن از افرادي را كه در مناطق شمال استان صلاح الدين بازداشت كرده و در زندان بيجي نگهداري مي كرد، به موصل انتقال داده و در دو بيمارستان و چند مقر معروف خود در منطقه 17 ژوئيه مستقر كرده است.
العبار ضمن هشدار نسبت به يك كشتار جمعي به نيروهاي امنيتي عراق گفته كه اطلاعات دريافتي از يكي از بازداشت شدگان حاكي است كه داعش قصد دارد اين افراد را كه در ميان آنان مسئولان محلي و نيروهاي امنيتي و حتي از نيروهاي الحشدالشعبي حضور دارند، در معرض حملات هوايي ائتلاف بين المللي و يا جنگنده هاي عراقي قرار دهد.
وي افزود: داعش اين افراد را در دو بيمارستان بخش غربي شهر موصل و نيز در مقرهايي در محلات 17 ژوئيه و حي الرفاعي مستقر كرده است.
گروه تروريستي داعش كه پيش از اين ، بارها از غير نظاميان به عنوان سپر انساني استفاده كرده است، در آخرين مورد، ماه گذشته ميلادي گروهي از اهالي بخش غربي موصل را در دو ساختمان مستقر كرد كه در جريان حملات هوايي دستكم 200 تن كشته شدند.
شبك**خاورم*4*1770*1708**انتشار: عليرضا ارشادي

سرخط اخبار جهان