۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱:۵۸
کد خبر: 82524993
T T
۰ نفر
آغاز كمپين 1+11 در مشهد/از متانت روحاني در مناظره ها سوء استفاده مي شود

مشهد- ايرنا- كمپين 1+11 حمايت از حجت الاسلام روحاني در انتخابات رياست جمهوري چهارشنبه شب با حضور مصطفي معين وزير اسبق علوم و جمعي از استادان دانشگاه و دانشجويان در مشهد آغاز به كار كرد.

به گزارش ايرنا، اين كمپين كه فعاليت خود را در معاونت دانشگاهيان ستاد دكتر حسن روحاني آغاز كرده قرار است با استفاده از وسايل ارتباطي و ديگر فعاليت ها، زمينه اخذ راي بيشتري را براي روحاني فراهم كند.
كمپين 1+11 قرار است فعاليت خود را به صورت گسترده در سراسر كشور آغاز كند.
در اين مراسم دانشجويان با سر دادن شعارهايي همچون 'وصيت هاشمي حمايت از روحاني' ، ' روحاني، روحاني حمايتت مي كنيم' حمايت خود را از دكتر حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري اعلام كردند.
روحاني سه شنبه شب در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهيد شيرودي تهران گفته بود همه مردم به صورت 1+11 در انتخابات شركت كنند.

*** از متانت روحاني در مناظره ها سوء استفاده مي شود
به گزارش خبرنگار ايرنا، وزير پيشين علوم همچنين در ستاد دانشگاهيان حسن روحاني در مشهد گفت: برخي از نامزدهاي انتخاباتي از متانت روحاني در مناظره ها سوء استفاده مي كنند.
مصطفي معين افزود: دانشگاهيان با اكاهسازي جامعه و دعوت مردم به حضور گسترده انتخاباتي نبايد اجازه دهند برخي نامزدها با وعده هاي توخالي راي دست آوردند.
وي اضافه كرد: بسياري از مسئولان دولت قبل كه خرابي هاي بسيار زيادي را براي كشور به بار آوردند اكنون در ستادهاي انتخاباتي دو تن از نامزدهاي رياست جمهوري قرار دارند.
وي با تاكيد بر اينكه بايد مردم آگاه شوند و به پاي صندوق هاي راي بياييند تا دوره سياه گذشته دوباره تكرار نشود، ادامه داد: نبايد اجازه بدهيم بنيان اقتصاد كشور، فرهنگ و اخلاق جامعه دوباره از بين برود زيرا خطرات بسيار سنگيني را بار مي آورد.
معين با بيان اينكه در شرايط فعلي آرمان و هدف ما يكي است، اظهار كرد: بايد اين مسئوليت پذيري و حضور جوانان در ستادهاي انتخاباتي را به فال نيك گرفت و در مسير دفاع از آزادي هاي اساسي جامعه تلاش كرد تا روز بعد از انتخابات جشن پيروزي روحاني گرفته شود.
وي با بيان اينكه حق ماست كه سرنوشت خودمان را خودمان انتخاب كنيم، گفت: حق ملت ايران است كه رئيس جمهور خودشان را انتخاب كنند و در اين مسير بايد نسبت به هتاكي ها بي توجهي كرد و تنها براي افزايش سطح آگاهي مردم تلاش كرد.
وزير اسبق علوم خاطر نشان كرد: در دولت قبل با سوء مديريت گسترده ٤٠ درصد روستاييان و ٣٠ درصد مردم در شهرها به زير فقر رفتند.
7498/ 6012خبرنگار توحيد آرش نيا ** انتشار دهنده: علي حيدر شاه حسيني

سرخط اخبار استان‌ها