۲۶ فروردین ۱۳۹۶، ۲۰:۱۴
کد خبر: 82494015
T T
۰ نفر
نخستين جشنواره دانشجويي فيلم و عكس موبايلي تابش در اهواز آغاز به كار كرد

اهواز-ايرنا- نخستين جشنواره دانشجويي سراسري فيلم و عكس موبايلي تابش با شركت بيش از 335 اثر در دانشگاه شهيد چمران اهواز آغاز به كار كرد.

به گزارش ايرنا محمدعلي رستمي دبير اين جشنواره عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در حاشيه افتتاحيه اين جشنواره گفت: محورهاي اصلي اين جشنواره تاب آوري و شكوفايي است كه به واكنش افراد نسبت به رويدادهاي مهم زندگي مربوط مي شود.
وي افزود: در برخي از حوادث و رويدادهاي تلخ ممكن است افراد پس از آن به سمت اعتياد و يا ناهنجاري هاي اجتماعي ديگر گرايش پيدا كنند اما برخي ديگر با حركت هاي اجتماعي و فرهنگي بر اين ناملايمات غلبه مي كنند.
دبيرجشنواره فيلم و عكس تابش ادامه داد: موضوع اين جشنواره براي بسياري از شهروندان جالب توجه بوده و از سراسر كشور براي اين جشنواره آثار ارسال شده است.
وي تصريح كرد: همچنين آسيب هاي اجتماعي يكي ديگر از محورهاي اين جشنواره است كه در اين خصوص نيز آثار با ارزشي به جشنواره ارسال شده است.
رستمي تصريح كرد: در اين جشنواره حدود 300 اثر در بخش عكس از سراسر كشور به اين جشنواره ارسال شد كه 170 اثر به بخش رقابتي اين جشنواره راه يافتند.
وي ادامه داد: همچنين در بخش فيلم 35 اثر از 12 استان به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.
دبيرجشنواره فيلم و عكس تابش گفت: اين نخستين بار است كه اين جشنواره به صورت سراسري در اهواز برگزار مي شود و تاكنون نيز به خوبي مورد استقبال دانشجويان و عموم قرار گرفته است.
وي ادامه داد: دراين جشنواره دو بخش برگزيدگان از نگاه هيات داوران و برگزيدگان از نگاه مخاطبان معرفي مي شوند.
نمايشگاه عكس و فيلم دانشجويي تابش نيز از 26 تا 30 فروردين ماه در محل معاونت فرهنگي دانشگاه شهيد چمران اهواز برپا است.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضاخبازان**انتشار دهنده : كبري آقازري

سرخط اخبار استان‌ها