۲۰ فروردین ۱۳۹۶، ۸:۴۲
کد خبر: 82486627
T T
۰ نفر
يك مسئول انتظامي يزد: مردم با داشتن پليس جامعه محور و مقتدر، احساس آرامش مي كنند

يزد - ايرنا - معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي يزد امنيت را مهمترين ركن آرامش جامعه و پليس را يكي از حافظان امنيت در جامعه دانست و گفت: مردم با داشتن پليس جامعه محور و مقتدر احساس آرامش مي كنند.

به گزارش ايرنا؛ سرهنگ محمود ميرحسيني روز شنبه در آيين تكريم و معارفه فرماندهان پيشين و جديد انتظامي خاتم افزود: امنيت امروز كشور بر كسي پوشيده نيست و يكي از اركان مهم آن نيروي انتظامي است كه با تمام تلاش خود بوجود آورنده امنيت در جامعه است.
وي ضمن اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري بر اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال يادآور شد: كشف كالاي قاچاق يكي از مهمترين وظايف نيروي انتظامي در سالجاري است.
وي خاطرنشان كرد: با توجه به محورهاي مواصلاتي منتهي به اين شهرستان مي طلبد در بحث كشفيات مواد مخدر ، كالاي قاچاق و دستگيري اتباع خارجي غير مجاز تلاش بيشتري داشته باشيم.
در ابتداي اين نشست همچنين معاون فرماندار خاتم يكي از امن ترين نقاط استان را اين شهرستان در مبحث نظم و امنيت دانست و يادآور شد: خوشبختانه عزيزان نيروي انتظامي با تلاش شبانه روزي اين مهم را به ارمغان آورده اند.
محمودي اظهار داشت : احساس امنيت از خود امنيت بهتر است و امروزه با زحمات سبزپوشان ناجا ما هر دو را بصورت عيني مشاهده مي كنيم.
در پايان اين مراسم معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان با اهداي لوح تقدير از زحمات سرهنگ عليرضا صالحي تقدير و سرهنگ حسين منصوري را به عنوان فرمانده انتظامي شهرستان خاتم منصوب كرد .
خاتم با 45 هزار نفر جمعيت در فاصله 240 كيلومتري شهر يزد واقع شده است.
7534/6197 خبرنگار: حيدري**انتشار: محمدحسين فلاح تفتي
irnayazdd@

سرخط اخبار استان‌ها