۶ فروردین ۱۳۹۶، ۱۳:۴۸
کد خبر: 82474378
T T
۰ نفر
انسداد 15 محور مواصلاتي كشور/ترافيك نيمه سنگين در آزاد راه تهران- كرج

تهران - ايرنا - پليس راهور نيروي انتظامي از انسداد 15 محور مواصلاتي كشور خبر داد و بر رعايت سرعت مجاز در محورهاي برف گير و رعايت سرعت مطمئنه در محورهايي كه با كاهش ديد همراه است، تاكيد كرد.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از پايگاه خبري پليس راهور نيروي انتظامي، محورهاي شمشك - ديزين در استانهاي تهران و البرز، پونل-خلخال در استانهاي گيلان و اردبيل، سرو آباد-پاوه در استان هاي كردستان و كرمانشاه، اولنگ-شاهرود در استان هاي گلستان و سمنان و محور سي سخت- پادنا در استان كهكيلويه و بوير احمد مسدود است.
همچنين محورهاي شيراز-جهرم در استان فارس، محور فرعي گنجنامه-تويسركان در استان همدان، استهبان- ني ريز در استان فارس،محور فرعي رودبار-كهنوج- قلعه گنج در جنوب استان كرمان، اميديه-ديلم در استان خوزستان،محورهاي فرعي بندر چارك - بندر آفتاب و ارمك - باوردان در استان هرمزگان، خمير-لنگه در استان هرمزگان، كنگان-خورموج(محدوده پيچ جاشك در استان بوشهر به علت ريزش كوه و بالا آمدن آب،محور شهر بابك-هرات در استان كرمان شمال و محور روستايي چاه پير-بنه گز در استان بوشهر مسدود است.
هم اكنون در استان هاي هرمزگان، فارس و كرمان(اكثر محورها) بارش باران گزارش شده است.
ترافيك در باند شمالي آزادراه تهران-كرج(از پل كلاك تا پل فرديس)، باند شمالي آزادراه كرج-قزوين(از پايانه شهيد كلانتري تا پل حصارك) و باند جنوب به شمال محور رودبار-منجيل محدوده مسكن مهر رودبار نيمه سنگين و در طول باند جنوب به شمال محور كرج-چالوس,باند شمال به جنوب محدوده دزبن پر حجم و روان و طول باند جنوب به شمال محور هراز پرحجم و روان گزارش شده است.
در استان خراسان رضوي ،محور مشهد-كلات نيز كه گرفتگي همراه با كاهش ديد گزارش شده است.
ساير محورهاي موصلاتي كشور از جوي آرام و ترافيكي روان برخوردار است.
مركز اطلاعات و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راه هاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است.
در سايت www.rahvar120.ir آخرين اطلاعات ترافيكي قابل دسترسي است.
اجتمام9105*1569
تنظيم:معصومه نيكنام** 1569
آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا: @irnaej
https://t.me/irnaej

سرخط اخبار سیاست