۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱
کد خبر: 82472597
T T
۰ نفر
خطيب جمعه جيرفت: اقتصاد مقاومتي راه برون رفت از مشكلات است

جيرفت - ايرنا - امام جمعه موقت جيرفت گفت: اقتصاد مقاومتي تنها راه برون رفت از مشكلات كشور است لذا اين فرهنگ بايد در جامعه نهادينه و عملي شود تا شاهد اثرات آن باشيم.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام امين كمالي در خطبه هاي نمازجمعه جيرفت افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامي با توجه به شرايط و نياز جامعه شعار سال را انتخاب مي كنند لذا ايشان هفت سال شعار را در زمينه اقتصاد انتخاب كرده اند.
وي ادامه داد: انتخاب شعار اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال براي سال جاري نشان از اهميت اين مسائل ضروري جامعه است لذا اين شعار نقشه راه براي مسئولان است.
وي خاطرنشان كرد: دشمن مشكل اقتصادي كشور را با تشديد تحريم ها افزايش داده و با اين فعاليت دنبال نارضايتي مردم و از بين بردن نظام است.
خطيب جمعه جيرفت بيان كرد: با تحقق شعار سال تمامي نقشه هاي دشمن خنثي مي شود لذا تنها راه برون رفت مشكلات چنگ زدن به فرهنگ قرآني و ايستادگي با تكيه بر توان داخلي كشور است.
وي گفت: به آمريكا و استكبار جهاني نمي توان اعتماد كرد و تنها راه برون رفت از مشكلات اقتصادي كشور تكيه بر توان داخلي است.
وي به سخراني رهبر معظم انقلاب اسلامي در آغاز سال جديد اشاره كرد و افزود: معظم له در اين سخنراني اعتماد به جوانان را يكي از سرفصل هاي برون رفت مشكلات برشمردند لذا بايد با تكيه بر جوانان در زمينه اقتصاد مقاومتي تلاش كنيم.
حجت الاسلام كمالي به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در زمينه اشرافي گري اشاره كرد و گفت: اين فرهنگ بايد از زندگي مديران پاك شود تا در جامعه ترويج پيدا نكند.
وي افزود: ولايت شاخص زندگي ماست و اگر كساني برخلاف مسير رهبري حركت كنند مردم مقابل آنها ايستادگي مي كنند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به نام نويسي داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي اشاره كرد و گفت: دستگاه هاي نظارتي اين انتخابات را رصد كنند تا مشكلي پيش نيايد.
خطيب جمعه جيرفت به مساله حق آبه هليل رود نيز اشاره كرد و افزود: مسئولان در اين زمينه برنامه ريزي كنند تا فردا مديون آيندگان نباشيم.
وي خاطرنشان كرد: مردم با حضور خود در ايام الله حماسه سياسي را رقم زدند و اين مسئوليت مسئولان را سنگين كرد و در بعد اقتصادي مسئولان مساله حقوق هاي نجومي را به مردم گزارش دهند.
خبرنگار: هادي شفيعي مجاز ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
7450/3028

سرخط اخبار استان‌ها