۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵
کد خبر: 82470411
T T
۰ نفر
نفرات برتر جشنواره سراسري تند و شيرين در كاشان معرفي شدند

كاشان - ايرنا - نفرات و آثار برگزيده نخستين جشنواره سراسري طنز شهروندي كاشان با عنوان «تند و شيرين» در بخش هاي شعر، داستان كوتاه، عكس و كاريكاتور معرفي شدند.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان در بخش شعر اين جشنواره علي فردوسي از اصفهان به رتبه نخست دست يافت و محمد حسين مهدويان از قم و مصطفي مشايخي از كرج به ترتيب عنوان هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
هم چنين در بخش ويژه شعر جواد جهان آرايي به عنوان شاعر منتخب با شعري با گويش كاشاني معرفي شد.
در بخش داستان كوتاه پوريا اسكندر زاده از تهران به عنوان صاحب اثر برتر انتخاب شد و محمد گلي و زهره شعباني به ترتيب از خراسان رضوي و كرج رتبه هاي دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش كاريكاتور هم محمدعلي خلجي از همدان در مقام كاريكاتوريست نخستين اثر برگزيده قرار گرفت و فخرالدين دوست محمد و الهام خليلي مهر هر دو از كرمانشاه جايگاه هاي بعدي را به نام خود ثبت كردند.
در قسمت عكس اين جشنواره نيز ، عبدالرحمن مجرد از اردبيل ثبت كننده عكس برتر شناخته شد و افشين ميرزايي از گيلان و بهار نژند از اصفهان به رتبه هاي دوم و سوم دست يافتند.
نخستين جشنواره سراسري طنز شهروندي كاشان با عنوان «تند و شيرين» به همت فرهنگسراي علامه فيض كاشاني سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان و با هدفهاي بهبود روابط شهروندي و مناسبات اجتماعي، بيان معضلات، معايب و رفتارهاي ناهنجار، آموزش بهترزيستن و زندگي هدفمند به شهروندان به ويژه كودكان و نوجوانان با ميزباني از آثار هنرمندان سراسر كشور برگزار شد.
ارتقاي فرهنگ پاكيزه نگه داشتن و حفظ و توسعه محيط زيست و فضاهاي عمومي، ترويج روحيه مشاركت و همبستگي شهروندان، ايجاد انگيزه براي ارائه آثار هنري ارزشمند و فاخر، توسعه و ارتقاي اخلاق شهروندي، ترويج روحيه مشاركت و همبستگي شهروندان، ارتقاي دانش هنرمندان طنزپرداز و نيز فرهنگ سازي و آموزش هنجارها و قوانين شهروندي از ديگرهدفهاي برگزاري اين جشنواره بيان شده است.
جشنواره سال 94 شروع شده بود و تا پايان پاييز 95 ادامه داشت.
7408/6136 * تنظيم كننده: يوسف صائب * انتشار: محمد جهانگيريان

* آگاهي از آخرين اخبار شهرستان هاي شمال استان اصفهان در كانال تلگرام ايرنا كاشان:
* لينك هاي جستجو كانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ايميل: kashan@irna.ir

سرخط اخبار استان‌ها