۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۸
کد خبر: 82459441
T T
۰ نفر
دوچرخه سواري از تهران قهرمان مسابقات سايكل كراس كشور و انتخابي تيم ملي شد

رشت - ايرنا - اولين دوره مسابقات دوچرخه سواري رشته سايكل كراس قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي ، عصر جمعه با برتري دوچرخه سواري از تهران در منطقه سقالكسار رشت پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين دوره از رقابت ها ، بيش از 30 دوچرخه سوار از استان هاي مختلف كشور حضور داشتند كه در رشته سايكل كراس با هم به رقابت پرداختند.
در پايان اين رقابت ها ، فراز شكري دوچرخه سوار تهراني موفق شد زودتر از ساير رقباي خود به خط پايان برسد و عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.
همچنين مهدي سهرابي از استان زنجان در مكان دوم اين دوره از مسابقات قرار گرفت و علي ايرانمنش از استان مركزي، مقام سوم رقابت هاي دوچرخه سواري رشته سايكل كراس كشور و انتخابي تيم ملي را كسب كرد.
در پايان از سوي مسئولان برگزاري اين رقابت ها ، به نفرات برتر اولين دوره مسابقات دوچرخه سواري سايكل كراس قهرماني كشور و انتخابي تيم ملي، جوايز نقدي اهداء شد.
رشته سايكل كراس تركيبي از رشته هاي دوچرخه سواري كورسي و كوهستان است كه به تازگي در ايران راه اندازي شده و داراي مراحل سخت مي باشد.
در استان گيلان بيش از 300 ورزشكار به صورت سازمان يافته در رشته ورزشي دوچرخه سواري ، در 2 بخش آقايان و بانوان و در رده هاي سني مختلف فعاليت دارند.
سقالكسار روستايي از توابع بخش مركزي شهرستان رشت است كه در 15 كيلومتري جنوب اين شهر ، در دهستان لاكان قرار دارد.
خبرنگار: حسين مجرد ** انتشاردهنده: كبيري
7285/2007

سرخط اخبار استان‌ها