۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳
کد خبر: 82442696
T T
۰ نفر
فلسطين همچنان مهمترين مساله جهان اسلام است

زنجان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: به رغم بحران هاي مختلف و شديد ايجاد شده از سوي دشمنان در منطقه، فلسطين همچنان مهمترين مساله جهان اسلام محسوب مي شود.

حجت الاسلام علي خاتمي در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته زنجان افزود: هفته گذشته يكي از بزرگترين رويدادهاي جهان اسلام كه پايه گذار آن امام خميني(ره) بود رخ داد.
وي يادآورشد: ششمين دوره گردهمايي جهاني براي حمايت از فلسطين با حضور سران و نمايندگان 80 كشور به شكل موفق و تاثير گذاري برگزار شد.
حجت الاسلام خاتمي اظهار كرد: شخص رهبر معظم انقلاب در اين گردهمايي حاضر شدند و همانند هميشه سخنان راهگشا و راهبردي را بيان كردند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اين گردهمايي تكان و زمزمه ديگري در سراسر جهان ايجاد كرد تا بار ديگر اعلام شود كه فلسطين بايد به مردم اين كشور برگردد.
وي خاطرنشان كرد: تمام تلاش رژيم غاصب اسرائيل اين است كه با ايجاد توطئه هاي مختلف ذهن جهانيان را از مساله فلسطين منحرف كند.
حجت الاسلام خاتمي ادامه داد: از سوي ديگر كشورهاي عربي به جاي دفاع از حقانيت مردم فلسطين اعلام مي كنند كه پس از 70 سال، به حتم اين سرزمين از آن رژيم صهيونيستي است و بايد اين رژيم را به رسميت شناخت.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جنايتهايي كه در اين برهه از تاريخ در جهان اسلام رخ داده، در تاريخ بي سابقه است و اين محصول توطئه اي محسوب مي شود كه حاميان رژيم صهيونيستي در منطقه به راه انداخته اند.
3001/6085
خبرنگار: مينا افشاري ** انتشار دهنده: رويا رفيعي

سرخط اخبار استان‌ها