۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۱۲
کد خبر: 82424880
T T
۰ نفر
امام جمعه نظرآباد: ملت ایران پاسخ كوبنده به آمریكا داد

كرج – ایرنا- امام جمعه شهرستان نظرآباد با قدردانی از حضور باشكوه امت حزب الله در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ملت رشید و قهرمان ایران امروز دراین راهپیمایی پاسخ كوبنده ای به یاوه گویی های رئیس جمهوری آمریكا داد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین جعفر محسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه نظرآباد افزود: اتفاقاتی كه در آمریكا این روزها رخ داده است را از رسانه های عمومی مشاهده كردیم ، فردی كه با تكیه بر ثروت و سرمایه بی حساب وارد كاخ سفید شده است .
وی ادامه داد: این فرد احساسی و عصبی با رفتار های انتقام جویانه بر سر كار آمده ، كسی كه بزرگترین نقطه ضعفش این هست كه از حوزه های سیاست بویژه سیاست خارجی بهره ای ندارد و چه بسا تحت تاثیر لابی صهیونیستی و آل سعود بخواهد تصمیمات غیر منطقی و احساسی بگیرد .
وی گفت : امروز در این راهپیمایی عظیم ملت عزیز ایران و مردم شهرستان نظرآباد پاسخ یاوه سرایی های این گاو باز غربی و آمریكایی را با شور انقلابی دادند.
خطیب جمعه نظرآباد ادامه داد: مردم مؤمن و ولایتمدار همیشه در صحنه نظرآباد همگام با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی شركت كردند و با آرمان های مقدس رهبر كبیر انقلاب و شهدا عهدی دوباره بستند.
وی ادامه داد: همچنین مردم به فرمان ولی امر مسلمین جهان رهبر بصیر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) با این حضور پر شور و شعورلبیك گفتند.
وی افزود : امروز مواضع و برخوردهای ترامپ بویژه علیه ایران اسلامی از باب همان ضرب المثل مشهور است كه عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.
امام جمعه نظرآباد بیان داشت : امروز باعث شد تا افكار عمومی دنیا بویژه مردم امریكا نسبت به واقعیت های مرتبط با ایران اسلامی و ماهیت كاملا انسانی و ذلال و صلح دوستانه نظام و ملت ایران آگاه تر شوند.
محسن زاده گفت: ترامپ برای جمهوری اسلامی ایران یك فرصتی است چرا كه می تواند به صورت غیر مستقیم مبانی نظام اسلامی را بیشتر و بهتر معرفی كند.
وی ادامه داد: اكنون آمریكا به سمت اضمحلال نهایی كه همان شعارهمیشگی ملت ایران است ، پیش می رود زیرا این شعار از روی شعورسرداده می شود.
امام جمعه نظرآباد با بیان اینكه نباید به یاوه گویی های آمریكا در خصوص توان موشكی ایران گوش فرا داد، گفت: مسئولان كشور همواره برای پیشرفت و خدمت رسانی همه جانبه به ویژه در حوزه اقتصادی گام های پر صلابت تری را بردارند.
وی اظهار داشت: موضوع توانمندی موشكی جمهوری اسلامی ایران كه همواره مورد توجه و در دستور كار رژیم های غربی است باید با قدرت و غیرت در برابر زیادی خواهی های آمریكا پیش برود و با افتخار باید ازپبشرفت های نظامی و موشكی قاطعانه دفاع و پاسداری كرد.
امام جمعه نظرآباد گفت: همه باید بدانیم كه آمریكا دشمن بد عهدی است و همواره با مكر و حیله های شیطانی به دنبال اهدام شوم خود می باشد.
6155/1535خبرنگار:مریم صوفی **انتشار دهنده : محمد عزیزپور

سرخط اخبار استان‌ها