۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82419716
T T
۰ نفر

هفت هزار و 500 واحد صنعتي به چرخه توليد بازگشت

۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹
کد خبر: 82419716
هفت هزار و 500 واحد صنعتي به چرخه توليد بازگشت

اصفهان - ايرنا - معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان هاي وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: از ابتداي فعاليت دولت تدبير و اميد تاكنون هفت هزار و 500 واحد صنعتي به چرخه توليد و فعاليت بازگشته اند.

به گزارش ايرنا، محمدرضا فياض روز سه شنبه در ديدار با امام جمعه اصفهان افزود: بالغ بر 22 هزار واحد صنعتي موجود در كشور كوچك و متوسط هستند و امسال از مجموع 16 هزار ميليارد تومان اعتبار تخصيص داده شده به صنايع ؛حدود 14 هزار و 500 ميليارد تومان پرداخت شده است.
وي خاطرنشان كرد: تا پايان سال بايد 33 طرح بزرگ و ملي در كشور به بهره برداري برسد كه تا امروز 18 طرح افتتاح شده، هفت طرح در دهه فجر و باقي طرح ها تا پايان سال به بهره برداري مي رسد.
معاون توسعه وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: از مجموع هفت هزار طرح نيمه كاره در كشور حدود پنج هزار طرح به مرحله راه اندازي رسيده است.
نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان نيز در اين ديدار گفت: كارهاي خوبي در دولت يازدهم انجام شده است كه مجموعه اقدامات و خدمات حكومت و دولت در دهه فجر بايد ارائه شود.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد اظهار كرد: امروز كمتر روستايي در كشور از آب، برق، گاز و تلفن بي بهره است و در استان اصفهان روستايي وجود ندارد كه از اين امكانات برخوردار نباشد.
امام جمعه اصفهان تاكيد كرد: دولت ها نبايد اشتباهات دولت هاي قبلي را تكرار كنند.
وي پرداخت يارانه به همه افراد جامعه را بي تدبيري و اشتباه دولت قبل دانست و گفت : دولت اسلامي بايد افراد فقير و نيازمند را شناسايي كند و به آنها يارانه پرداخت كند.
ت/ 7150 /6994 خبرنگار: علي نعماني - آرزو فلاح انتشار : عمادي

سرخط اخبار استان‌ها