۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۵:۴۶
کد خبر: 82405281
T T
۰ نفر
رييس سازمان جوانان حزب اعتدال: به دنبال حضور پررنگ تر براي اثرگذاري در انتخابات هستيم

تهران-ايرنا- رييس سازمان جوانان و دانشجويان حزب اعتدال و توسعه گفت: براي انتخابات 96 تلاش مي كنيم با تقويت تشكيلات و با پررنگ كردن حضور در اقصي نقاط كشور و حتي شهرستان هاي كوچك بتوانيم نقش اثرگذارتري داشته باشيم.

مسعود شفيعي روز شنبه در گفت و گو با ايرنا درباره برنامه هاي حزب اعتدال و توسعه براي انتخابات رياست جمهوري و شوراي شهر افزود: تلاش مي كنيم كه حزب صرفا انتخاباتي نباشد و طي دوسال اخير مرتبا در حوزه هاي مختلف فعال بوده است.
وي با بيان اين كه حزب اعتدال و توسعه در انتخابات 7 اسفند سال گذشته حضور پررنگي داشت گفت: به طور مرتب در سطح استان ها برنامه هاي مختلفي در عرصه هاي فرهنگي و اجتماعي داريم.
رييس سازمان جوانان و دانشجويان حزب اعتدال و توسعه گفت: در بخش جوانان اولويت ما آموزش و كادرسازي است.
شفيعي با بيان اين كه در سال 92 اولين حزبي بودند كه از روحاني براي كانديداتوري دعوت كرد گفت: طبيعتا براي سال 96 هم ما فقط يك گزينه داريم و آن هم آقاي دكتر روحاني است و تلاش خواهيم كرد كه وي با راي بالاتري از دوره قبل، دوره دوم رياست جمهوري خود را ادامه دهند.
اين فعال سياسي اصلاح طلب با اشاره به اين كه حمايت از روحاني را منحصر به حزب اعتدال و توسعه نمي دانيم گفت: همه احزاب اصلاح طلب و جريان هاي معتدل اصولگرايي كه دغدغه آينده ايران و پيشرفت كشور را دارند بايد نقش آفرينان جدي انتخابات سال 96 باشد.
اين عضو شوراي مركزي حزب اعتدال و توسعه گفت: اين حزب هم سعي مي كند تعامل خوبي را با همه گروه ها و جرياناتي كه با رويكرد عقلانيت و اعتدال در مسير توسعه كشور مي خواهند اثرگذار باشند ، داشته باشد تا بتوانيم انتخابات خوبي را در سال 96 داشته باشيم.
به گزارش ايرنا، انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري، پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و نخستين ميان دوره اي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در روز جمعه 29 ارديبهشت ماه سال 1396 برگزار مي شود.
بر اساس جدول زمان بندي تعيين ‌شده داوطلبان شركت در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري مي ‌توانند از 22 تا 26 فروردين ماه به مدت پنج روز نسبت به نام نويسي اقدام كنند.
همچنين داوطلبان پس از آن كه صلاحيت‌ شان از سوي شوراي نگهبان بررسي و مورد تاييد قرار گرفت مي‌ توانند از 8 تا 27 ارديبهشت ماه به مدت 20 روز به تبليغات انتخاباتي و تشريح برنامه ‌هاي خود بپردازند.
نام نويسي از داوطلبان شركت در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا نيز از 30 اسفندماه سال جاري آغاز و تا ششم فروردين ‌ماه 1396 ادامه خواهد داشت. هرچند براساس مصوبه هيات مركزي نظارت بر انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا قرار است زمان نام نويسي به 23 اسفندماه سال جاري تغيير يابد كه البته اين تغيير نيازمند مصوبه مجلس است.
نامزدهاي نهايي پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبليغات دارند كه زمان تبليغات آن ها از 21 تا 27 ارديبهشت ‌ماه تعيين شده است.
سيام**1058**1449 *خبرنگار: محمد افضلي*انتشار: امير كاردان راد
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست