سياوشي: كانون اصلي آسيب تروريستها در منطقه متوجه كودكان و زنان بي دفاع است

تهران - ايرنا - «طيبه سياوشي» نماينده مردم تهران در مجلس در ششمين كنفرانس نمايندگان زن مسلمان اتحاديه بين المجالس آسيايي، تصريح كرد: كانون اصلي آسيب حضور تروريستها در منطقه و جهان اسلام متوجه كودكان و زنان بي دفاع و مظلوم است.

به گزارش پنجشنبه ايرنا به نقل از خانه ملت، ششمين كنفرانس نمايندگان زن مسلمان اتحاديه مجالس كشورهاي عضو سازمان همكاري اسلامي با حضور «طيبه سياوشي شاه‌عنايتي» و «معصومه آقاپور عليشاهي» نمايندگان عضو هيات پارلماني جمهوري اسلامي ايران در باماكو پايتخت جمهوري مالي برگزار شد.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس شوراي اسلامي در ششمين نمايندگان زن مجالس كشورهاي اسلامي با اشاره به چالش‌ها و بحران‌هاي فراوان حاصل از پديده شوم تروريسم در منطقه و جهان اسلام به ويژه در كشورهاي سوريه، عراق، افغانستان و يمن، تصريح كرد: تروريسم با تفكر شوم و جنايتكارانه خود باعث كشته و مجروح شدن بسياري از شهروندان غيرنظامي و تخريب زيرساخت هاي اقتصادي كشورهاي مسلمان شده است و در اين بين كانون اصلي آسيب ها كودكان و زنان بوده‌اند.
سياوشي در بخش ديگري از اين سخنراني با تأكيد بر اينكه پديده تروريسم و افراط گري هيچ سنخيتي با اسلام رحماني ندارد، خاطرنشان كرد: بايد اقدامات هماهنگ و پيشگيرانه‌اي جهت ريشه‌يابي پديده شوم تروريسم صورت گيرد و تلاش بيشتر اتحاديه مجالس كشورهاي عضو سازمان همكاري اسلامي در اين راستا، متمركز شود.
اين نماينده مجلس با تاكيد بر لزوم حفظ و تقويت وحدت بين كشورهاي مسلمان، تفرقه‌افكني و طائفه‌گرايي را آفت پيشرفت و وحدت كشورهاي مسلمان دانست.
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات، اسلامشهر و پرديس در مجلس در پايان ضمن محكوم كردن جنايات مستمر رژيم صهيونيستي عليه مردم بي دفاع فلسطين، حمايت همه جانبه از آنها را ضروري دانست و با اشاره به برگزاري ششمين كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه مردم فلسطين كه توسط مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه آتي در تهران برگزار خواهد شد، از حاضرين براي شركت در اين كنفرانس دعوت نمود.
شبد**1953** 8068 ** تنظيم كننده: مرتضي شحنه ** انتشار دهنده: اسماعيل جهانبخش

سرخط اخبار سیاست