رئيس سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي: در دولت گذشته سرمايه گذاري زيادي در بخش كشاورزي نشد

مشهد- ايرنا- رئيس سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي گفت: در دولت گذشته سرمايه گذاري زيادي در بخش توليدات كشاورزي انجام نشد و عمده هزينه ها و اعتبارات در جاهايي به مصرف رسيد كه منجر به توليد نشد.

مجتبي مزروعي روز شنبه در مراسم توديع و معارفه مدير شركت غله و خدمات بازرگاني استانهاي سه گانه خراسان در مشهد نوع نگاه دولتها به كشاورزي را باعث رشد و يا پس رفت توليدات اين بخش ذكر و بيان كرد: اگر دلارهاي نفتي در دولت قبل در جاي درست هزينه شده بود نبايد جامعه از كاهش بهاي نفت متاثر مي شد.
وي ادامه داد: جامعه كشاورزي نيازمند عزم ملي و همت مضاعف است و در تاريخ توليد گندم، ايران جز در دوره اميركبير، مصدق، سال 1383 در دولت اصلاحات و امسال در دولت تدبير و اميد به خودكفايي نرسيد.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي خراسان رضوي گفت: با مشكلات مالي كه دولت تدبير و اميد با آن مواجه بود و همچنين موضوع تحريمها، بر تحقق خودكفايي نمي توان نامي جز وطن پرستي، تجربه و كارداني گذاشت كه با برنامه ريزي دقيق، مدبرانه و سياستهاي مناسب دولت يازدهم به نتيجه رسيد.
طي اين مراسم حميدرضا نوري گرمرودي به عنوان سرپرست شركت غله و خدمات بازرگاني منطقه پنج كشور شامل استانهاي خراسان شمالي، خراسان رضوي و خراسان جنوبي معرفي و از خدمات ايرج حسنپور قدرداني شد.
7507/1858**خبرنگار: مصطفي نخعي **منتشركننده: حسين كريم زاده

سرخط اخبار استان‌ها