۷ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۲۷
کد خبر: 82325230
T T
۰ نفر
فرماندار خرم آباد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی استاندار لرستان معرفی شد

خرم آباد - ایرنا - در حضور هوشنگ بازوند استاندار لرستان، حبیب ‌الله خجسته‌ پور فرماندار خرم آباد در آیینی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان معرفی شد.

به گزارش ایرنا استاندار لرستان در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود در استانداری لرستان گفت: سید سعید شاهرخی كارهای بزرگی را در مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان انجام داده است.
هوشنگ بازوند، شاهرخی را از قوی ترین معاونان سیاسی كنونی كشور دانست و افزود: برای جایگزینی این مسئولیت٬ نیروهای غیربومی فراوانی به من پیشنهاد شد اما از آنجا كه اعتقاد و انتخاب نخست من استفاده از ظرفیت ها و نیروهای بومی بود٬ حبیب الله خجسته پور را به این سمت منصوب كردم.
وی ضمن قدردانی از زحمات شاهرخی، خجسته پور را به عنوان معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان معرفی كرد و گفت: خجسته پور در انتخابات گذشته عملكرد بسیار خوبی داشته و در حوزه های اجتماعی و اقتصادی مثبت عمل كرده است.
معاون سابق سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان در این آیین با تشكر از زحمات استاندار لرستان اظهار كرد: خدا را شاكرم كه توفیق خدمت در دولت راستگویان را پیدا كردم و از این به بعد نیز تلاش می كنم در این راه گام بردارم.
سید سعید شاهرخی با بیان اینكه در استان لرستان میانگین تصدی معاونت سیاسی استانداری دو سال و نیم بوده است، افزود: از اینكه توانستم بیش از سه سال در خدمت مردم ولایتمدار و عزیز لرستان باشم٬ به خود می بالم.
حبیب الله خجسته پور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان نیز گفت: 33 ماه در فرمانداری خدمتگزاری كردم كه در این مدت اگر راهنمایی ها و كمك های استاندار و معاون سیاسی نبود٬ طی طریق بسیار دشوار می شد.
وی افزود: امیدوارم همه ما چه به عنوان مدیر و چه در مقام شهروند بتوانیم مكارم اخلاق را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهیم و با كمك هم لرستان را آبادتر كنیم.
گفتنی است سید سعید شاهرخی معاون سیاسی پیشین استانداری لرستان با حكم وزیر كشور به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین منصوب شده است.
خجسته پور با حفظ سمت فرمانداری خرم آباد، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شده است.
7269/7274
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی** انتشاردهنده: احسان كردی

سرخط اخبار استان‌ها