۱ آذر ۱۳۹۵، ۸:۲۹
کد خبر: 82315889
T T
۰ نفر
مدیركل تأمین اجتماعی خوزستان: اربعین هر سال پر بار تر از گذشته می شود

چذابه – ایرنا - مدیركل تأمین اجتماعی خوزستان گفت : اربعین یعنی جوشش اسلامی و شیعه كه هر سال پربارتر و عمیق تر از سالهای قبل برگزار می گردد.

محمود یارعلی زاده شامگاه روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در چذابه عنوان كرد:سازمان تأمین اجتماعی با تمام نیروها و همه امكانات لازم امسال به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می كند.
وی اظهار كرد: تأمین اجتماعی همگام با مردم و سایر مسئولان كشوری و استانی كه سعی می كنند این همایش بزرگ عاشقان ثارالله، امام حسین (ع) و شیعیان را به خوبی برگزار كنند، برای خدمات رسانی به زائران حسینی حضور دارد.
یارعلی زاده افزود: یك اكیپ پزشكی در مسیر حركت زائران حسینی با امكانات یك دستگاه آمبولانس ، بهیار و پزشك در كنار جمعیت هلال احمر به امرخدمات رسانی به زائران حسینی می پردازد.
مدیركل تأمین اجتماعی خوزستان با اشاره به اینكه تیم فوق،فعالیت معاینات و كمك های اولیه را نیز انجام می دهند، بیان كرد: پیام محرم و صفر این است كه در یك هزار و 400 سال عاشورا همیشه زنده بوده و اسلام را هم زنده نگه داشته است.
مرز چذابه در روز اربعین حسینی مورد بازدید مسئولان كشوری و استانی قرار گرفت كه نشان حضور پرشور مسئولان در همگام شدن با زائران و خادمین حسینی است .
7165/6064
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: محسن بهاروند
كانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به كانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

سرخط اخبار استان‌ها