۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴
کد خبر: 82293033
T T
۰ نفر
وحدت و تبعيت از ولايت فقيه عامل موفقيت استكباري ستيزي است

گناباد- ايرنا- فرماندار گناباد حفظ وحدت و انسجام و تبعيت از ولايت فقيه را از عوامل مهم موفقيت در عرصه استكباري ستيزي و مقابله با سياستهاي خصمانه دشمنان دانست.

به گزارش ايرنا محمد علي نبي پور روز پنجشنبه در راهپيمايي 13 آبان گناباد گفت: استكبار ستيزي به عنوان يكي از آرمانهاي انقلاب اسلامي همواره موجب اقتدار و تاثير گذاري ايران اسلامي در روند تحولات داخلي و خارجي بوده است.
وي افزود: مستكبران به دليل تكبر در طول تاريخ در برابر پروردگار متعال و ارزشهاي اسلامي ايستاده اند و استكبار ستيزي در دين مبين اسلام مورد تاكيد قرار داشته و در قرآن كريم 48 مرتبه از آن نام برده شده است.
وي اظهار كرد: امام خميني (ره) نيز با تاسي به اين مكتب اسلامي قبل و بعد از پيروزي انقلاب همواره از آمريكا به عنوان شيطان بزرگ نام برده اند.
نبي پور گفت: استكبار ستيزي بستر حضور گسترده مردم در صحنه و شكست رژيم پهلوي و پيروزي انقلاب اسلامي را فراهم كرد.
وي افزود: همانگونه كه وحدت، انسجام و تبعيت از ولي فقيه و رهبري هاي حكيمانه امام راحل بستر پيروزي انقلاب اسلامي و استمرار آن را فراهم كرد، امروز هم از عوامل موفقيت مقابله با دشمنان محسوب مي شود و بايد با تبعيت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب در اين عرصه ثابت قدم بايستيم.
وي اظهار كرد: ديپلماتها و مذاكره كنندگان هسته اي ايران با روحيه استكبار ستيزي و با پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب در اين مذاكرات در مقابل زورگويي هاي مستكبران كوتاه نيامدند و در عرصه هاي نظامي هم آمادگي نيروهاي مسلح كشور به عامل موفقيت در برابر سياستهاي خصمانه مستكبران تبديل شده است.
وي ادامه داد: ملت، دولتمردان و مسئولان نظام جمهوري اسلامي با بصيرت در برابر ترفندهاي دشمنان، مسير استكبار ستيزي را با قوت هر چه بيشتر ادامه مي دهند.
در اين مراسم مردم، مسئولان دستگاههاي اجرايي، روحانيون، فرماندهان نظامي و انتظامي و دانش آموزان و دانشجويان گناباد با حضور در راهپيمايي 13 آبان و روز ملي مبارزه با استكبار جهاني كه حد فاصل خيابان امام خميني (ره) تا مصلي اين شهر برگزار شد با سردادن شعارهاي 'مرگ بر آمريكا'، 'مرگ بر اسرائيل'، 'مرگ بر آل سعود'، 'انرژي هسته اي حق مسلم ماست' و 'آمريكا در چه فكريه ايران پر از بسيجيه'، انزجار خود را از سياستهاي خصمانه دشمنان نشان داده و بر افزايش بصيرت در برابر ترفندهاي مستكبران تاكيد كردند.
شهرستان گناباد در 287 كيلومتري جنوب مشهد واقع است.
2095/ 6053 خبرنگار: عليرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم

سرخط اخبار استان‌ها