۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۹
کد خبر: 82267060
T T
۰ نفر
100 برنامه فرهنگي و ورزشي هفته تربيت بدني در همدان اجرا مي شود

همدان - ايرنا - مديركل ورزش و جوانان همدان گفت: در گراميداشت هفته تربيت بدني 100 برنامه فرهنگي و ورزشي در سطح شهرهاي مختلف اين استان برگزار مي شود.

به گزارش ايرنا رسول منعم روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اين برنامه ها با محوريت توسعه ورزش همگاني، اطلاع رساني و ارائه گزارش عملكرد پيرامون فعاليت هاي انجام شده در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان‌هاي مختلف اين استان برگزار مي‌شود.
وي اضافه كرد: برنامه‌هاي گراميداشت هفته تربيت بدني از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه امسال با شعار ' سلامت، افتخار و معنويت با ورزش ' از سوي وزارت ورزش و زير نظر معاونت همگاني اين وزارتخانه برگزار مي‌‌شود.
وي بيان كرد: برنامه فرهنگي گلزار شهدا و ويلچرراني، ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان، همايش ورزش صبحگاهي كاركنان اداره كل ورزش و جوانان و مسئولان هياتهاي ورزشي استان، همايش پياده روي ورزش صبحگاهي با حضور 10 استان برتر كشور و برگزاري رقابت هاي تنيس روي ميز قهرماني مردان كشور از برنامه‌هاي مهم اجرايي همدان در هفته تربيت بدني است.
به گزارش ايرنا منعم بر اهميت اين هفته به جهت توسعه و گسترش فرهنگ ورزش در بين آحاد مردم و نقش كليدي آن درتامين سلامت جسمي و روحي جامعه و به خصوص نوجوانان و جوانان به عنوان آينده سازان تاكيد كرد.
وي يادآور شد: توجه جدي تر به برنامه هاي اجرايي استان همدان در هفته تربيت بدني و ورزش ضروري است و انتظار مي رود با كيفيت بسيار مطلوب برگزار شود.
براساس آخرين آمارها از ابتداي امسال تاكنون بيش از 53 هزار ورزشكار به طور سازمان يافته در قالب 50 رشته ورزشي فعاليت دارند.
7520/2087
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: پيرنيا

سرخط اخبار استان‌ها