۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸
کد خبر: 82251244
T T
۰ نفر

نقاش و پرنده به كتابفروشي ها رسيد

۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۸
کد خبر: 82251244
نقاش و پرنده به كتابفروشي ها رسيد

تهران-ايرنا- نقاش و پرنده به قلم ماكس فلتهويس و ترجمه پوپك بايرامي به همت كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان براي گروه سني ب و ج (6 تا 12 سال) وارد بازار نشر شد.

به‌ گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا از اداره كل روابط ‌عمومي و امور ‌بين‌الملل كانون پرورش فكري، اين كتاب تصويري داستان پرنده‌اي را نقل مي‌كند كه از تابلوي نقاشي خود جدا مي‌شود تا به خانه‌ اصلي‌اش برگردد. كودكان با مطالعه اين كتاب با مفاهيمي همچون پايبندي به دوستي، وطن، خانه، آزادي و امنيت آشنا خواهند شد.
مولف و تصويرگر اين اثر كوشيده است تا خوانندگان را با جملاتي ساده و تصاويري جذاب همراه كند. اين‌ داستان روابط انسان و حيوانات را نيز مدنظر قرار داده و به چارچوب‌هاي اين رابطه نيز اشاره داشته است.
داستان با روايت زندگي مرد نقاشي شروع مي‌شود كه تصوير پرنده را بر يك تابلو خلق مي‌كند. پرنده پس از سفرهاي دور و دراز بار ديگر به خانه نقاش بر مي‌گردد و به زندگي در تابلو يعني جايي كه متعلق به آن است ادامه مي‌دهد.
علاقه‌مندان مي‌توانند كتاب نقاش و پرنده را با قيمت 45 هزار ريال از فروشگاه هاي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سراسر كشور خريداري كنند.
فراهنگ**1883**1027**دريافت كننده: مريم جلوداران**انتشار دهنده: محمدجواددهقاني

سرخط اخبار جامعه