وزیر اطلاعات: 4 عضو گروهك تروریستی داعش به سركردگی یكی از امرای منطقه ای این گروه درغرب كشور به هلاكت رسیدند

تهران-ایرنا- وزیر اطلاعات اعلام كرد یكی از هسته های وارداتی گروهك تروریستی داعش به سركردگی یكی از امرای منطقه ای این گروه در غرب كشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت كه در این عملیات چهار نفر از اعضای گروهك به هلاكت رسیدند.

انجام عملیات های تروریستی در مراكز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی كشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت اطلاعات، سید محمود علوی گفت: با الطاف الهی و عنایات حضرت ولیعصر (عج) و به میمنت دهه مبارك كرامت و به بركت میلاد امام علی بن موسی الرضا (ع)، طی یك عملیات اطلاعاتی پیچیده، یكی از هسته های وارداتی گروهك تروریستی داعش به سركردگی یكی از امرای منطقه ای این گروه در غرب كشور شناسایی و قبل از هر گونه اقدامی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و هماهنگی نیروهای انتظامی و امنیتی متلاشی گردید.
وی در جمع خبرنگاران افزود: انجام عملیات های تروریستی در مراكز جمعیتی و مذهبی شهرهای عمقی كشور از اهداف تروریستی این گروه بوده است. این تیم مسلح تروریستی در یك برنامه ریزی گسترده در صدد انجام چندین عملیات در نقاط حساس كشور به صورت همزمان و تركیبی بوده است.
در این عملیات چهار تن از عناصر تروریست به هلاكت رسیدند و تعدادی از آن ها نیز دستگیر و مقادیری قابل توجهی مواد انفجاری، تجهیزات و كمربند انتحاری برای عملیات و نیز تعدادی سلاح و نارنجك به همراه امكانات ارتباطی كشف و ضبط گردید.
دكتر علوی گفت: هوشمندی و همراهی مردم شهید پرور منطقه غرب كشور در ضربه به تیم مذكور نقش موثری داشت.
وزیر اطلاعات در پایان اشاره كرد: همدلی و هماهنگی بین دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی بار دیگر موجب خنثی سازی اهداف شوم دشمنان قسم خورده نظام اسلامی گردید.
سیام**3070**1449
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست